Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zoek een hele dikke lul niet perse heel lang maar wel heel dik iemand een tip
Ik woon in België, dus met het aanbod in Nederland kan ik je niet helpen. Maar moest je ooit in ons land vertoeven: af en toe is Cibelly Willians in Brussel, da's echt een heel dikke pik, en lang ook. Definitely de grootste lul die ik al heb gehad. Hoort hier zeker in de lijstjes.
 
Ik zoek een hele dikke lul niet perse heel lang maar wel heel dik iemand een tip
Ik vond die van Alexandra ook wel erg dik in mijn mond. Ik hoop dat ze gauw weer eens hier in de buurt is. Zie ook mijn recensie.
 
Deze heeft een hele tijd in Arnhem geloof ik gezeten, ene Giovana Ramos.Heb zelf nooit bezocht.

Giovana heb ik destijds in Arnhem bezocht. Ze heeft inderdaad een hele grote. Ze moet wel op gang komen. Leuk om een keer mee te maken, ik had weinig klik met haar. Ik vond haar ook wat passief. Kwam waarschijnlijk ook door de taal-barrière. Mocht ze weer eens naar Nederland komen, dan is het voor de fun wel leuk om met haar een afspraak te maken.
 
Deze dame heeft ook echt een grote. Ze verandert alleen nog al eens van naam en locatie.

Ik ben een maand of 2 geleden bij haar in Heerlen geweest. Ze is niet bepaald jong en knap, maar heeft echt een heerlijke dikke pik en ze houdt ervan om je hard doggy te neuken.
 
Voor de oudgedienden: Danielle Jolie. Voorzien van een enorme lul. Heb daar nog wel foto's van
Had een behoorlijke harde kern van klanten.
Ze woont hier nog steeds dacht ik.
Was ook bekend als Camilla Jolie, van Jolie and friends. Voor de Corona en toen deze nog in de Aknathon werd gehouden, was co sponsor/organisator, van de T-girl party. Ze woonde inderdaad in NL, echter al zeker 2 jaar in Italië.

Oud lid (Peter Was), is blijkbaar niet geheel juist geïnformeerd geweest. 🤔😉
 

Iemand bij deze geweest? Zoals het er naar uitziet heeft deze een flinke pik en ze ziet er ook nog goed uit. Alleen toch twijfel ik, ik hoop dat iemand ervaring met haar heeft. Ik hoor het graag.
Ziet er niet echt uit in mijn ogen.
 

Iemand bij deze geweest? Zoals het er naar uitziet heeft deze een flinke pik en ze ziet er ook nog goed uit. Alleen toch twijfel ik, ik hoop dat iemand ervaring met haar heeft. Ik hoor het graag.
Jezus wat slecht geshopt. Wat denkt hij/zij nou? Valt dan toch altijd tegen?
 

Iemand bij deze geweest? Zoals het er naar uitziet heeft deze een flinke pik en ze ziet er ook nog goed uit. Alleen toch twijfel ik, ik hoop dat iemand ervaring met haar heeft. Ik hoor het graag.

Foto 13 is gewoon een opplaklul. Foto 2 lijkt realistischer, alleen is denk ook bewerkt. Jammer dat ze geen filmpje heeft..
 

Iemand bij deze geweest? Zoals het er naar uitziet heeft deze een flinke pik en ze ziet er ook nog goed uit. Alleen toch twijfel ik, ik hoop dat iemand ervaring met haar heeft. Ik hoor het graag.
Zo te zien, heeft ze een photoshop amateur, bij de arm genomen🤣🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan