Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand bij deze geweest? Zoals het er naar uitziet heeft deze een flinke pik en ze ziet er ook nog goed uit. Alleen toch twijfel ik, ik hoop dat iemand ervaring met haar heeft. Ik hoor het graag.
Toevallig 2x bij deze dame geweest (in London). Ze heeft inderdaad een enorme lul, zie de foto's/filmpjes op haar twitter: https://mobile.twitter.com/Letisexybeauty (in het echt lijkt hij nog groter!).

Nadeel is dat ze beide keren zeer ongeïnteresseerd overkwam en het allemaal zo snel mogelijk voorbij wilt hebben (en dat voor die prijs!). Maar goed, als je puur voor haar gereedschap gaat (zoals ik de tweede keer) zal je niet teleurgesteld worden.
 
Toevallig 2x bij deze dame geweest (in London). Ze heeft inderdaad een enorme lul, zie de foto's/filmpjes op haar twitter: https://mobile.twitter.com/Letisexybeauty (in het echt lijkt hij nog groter!).

Nadeel is dat ze beide keren zeer ongeïnteresseerd overkwam en het allemaal zo snel mogelijk voorbij wilt hebben (en dat voor die prijs!). Maar goed, als je puur voor haar gereedschap gaat (zoals ik de tweede keer) zal je niet teleurgesteld worden.
Tuurlijk ben jij er geweest!! Toevallig ook je aller eerste post ooit.
 
Toevallig 2x bij deze dame geweest (in London). Ze heeft inderdaad een enorme lul, zie de foto's/filmpjes op haar twitter: https://mobile.twitter.com/Letisexybeauty (in het echt lijkt hij nog groter!).

Nadeel is dat ze beide keren zeer ongeïnteresseerd overkwam en het allemaal zo snel mogelijk voorbij wilt hebben (en dat voor die prijs!). Maar goed, als je puur voor haar gereedschap gaat (zoals ik de tweede keer) zal je niet teleurgesteld worden.
Hoe voelt haar kont en borsten aan? Keihard of zacht?
 
Toevallig 2x bij deze dame geweest (in London). Ze heeft inderdaad een enorme lul, zie de foto's/filmpjes op haar twitter: https://mobile.twitter.com/Letisexybeauty (in het echt lijkt hij nog groter!).

Nadeel is dat ze beide keren zeer ongeïnteresseerd overkwam en het allemaal zo snel mogelijk voorbij wilt hebben (en dat voor die prijs!). Maar goed, als je puur voor haar gereedschap gaat (zoals ik de tweede keer) zal je niet teleurgesteld worden.
Ik kan veel gfilmpjes en foto's vinden van deze dame maar nergens met een stijve
Krijgt ze haar apparaat ook omhoog en wordt hij dan (nog) groter ?
In volgene plak ik foto
 
Volgens mij ben jij dan bij Ary prima op de plek
IK zie ook Shanel maar voor mij meer "kerel met een pruik"
Manuels XXL (zijn ook reviews van)
KIara ook kandidaat
Katerine (ook reviews van aanwezig)
Naomi Blackhammer ook reviews van
Ariadna
Kari (ook kerel met pruik)
Kortom voor thuisontvangst Amsterdam geldt: de keuze is reuze
Ben alleen benieuwd waarom jij bij het uitproberen kiest voor een groot ding tussen de benen
Ik zelf ben iets rustiger begonnen
Maar als je bezoekt graag een review over je ervaring(en)
 
Uit eigen ervaring de grootste die ik heb gezien

1. Naomi Blackhammer (dik en lang)
2. Luana (dik en lang)
3. Dior (dik en redelijk lang)
4. Ary (dik en redelijk lang)
5. Katherine (redelijk dik en lang)
6. Samantha (dik en redelijk lang)
7. Anaconda (redelijk dik en lang)
8. Mireilla (Big Black) (dik en lang)

De 1e drie dames zijn echt hors categorie. De overigen gewoon lekker en goed groot. Mirella heeft soms een erectie probleem.

Allemaal leuke en aardige meiden en als je ze een beetje goed behandeld is er veel mogelijk. Spaans is wel een must in mijn ervaring.

Alle dames zijn ook in voor geneukt te worden als je zelf ook een behoorlijk formaat hebt.
 
Uit eigen ervaring de grootste die ik heb gezien

1. Naomi Blackhammer (dik en lang)
2. Luana (dik en lang)
3. Dior (dik en redelijk lang)
4. Ary (dik en redelijk lang)
5. Katherine (redelijk dik en lang)
6. Samantha (dik en redelijk lang)
7. Anaconda (redelijk dik en lang)
8. Mireilla (Big Black) (dik en lang)

De 1e drie dames zijn echt hors categorie. De overigen gewoon lekker en goed groot. Mirella heeft soms een erectie probleem.

Allemaal leuke en aardige meiden en als je ze een beetje goed behandeld is er veel mogelijk. Spaans is wel een must in mijn ervaring.

Alle dames zijn ook in voor geneukt te worden als je zelf ook een behoorlijk formaat hebt.
Bedoel je deze Luana
 
Wel een filmpje


Voor de duidelijkheid ze is de donkerste. De andere is Giselle. Beiden wonen jn Spanje
Is fake in dat filmpje, is een fake rubberen holle dildo dat ze over haar lul doet. Weet niet waarom ze dat doet want in het echt heeft ze wel een redelijk grote dikke lul, 19-20 cm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan