Welke shemale heeft echt de grootste

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook ik kan beamen dat Alesha Dior bijzonder goed geschapen is hahaha. Echt een hele dikke paal, niet super super lang, maar gewoon echt dik! En gewoon ook een leuk mens in de omgang en ze neukt je helemaal naar de tering
 
Alesha Dior heeft een lul die niet normaal is. Wat een groot en dik ding is dat. Heerlijk
Ik kan het alleen bevestigen, gebaseerd op persoonlijke ervaringen! Helaas zijn foto's inderdaad niet toegestaan bij haar. Ze heeft meer dan genoeg goed betalende klanten en geen behoefte aan meer (foto) reclame. Op het moment in Zwitserland, wanneer terug?
 
Ik ben een keer door haar echt verkracht. Ze heeft echt kracht en ze neukte me helemaal lens. Ik was niet sterk genoeg om haar tegen te houden. Toen ik het eenmaal accepteerde en het liet gaan was dat het lekkerste gevoel op aarde. Die pik is zo dik en vooral ook hard, het lijkt wel een honkbalknuppel die erin gaat en dan nog die stootkracht van haar erbij dat was echt niet normaal. Ben benieuwd wanneer ze weer terug komt
 
Ik weet niet of het klopt, hier staat dat ze in NL is.
Heel oud archief, als ze in NL is wordt haar advertentie op Kinky actief.
Hierbij nog een actuele foto. Screenshot_20220429-235902_Chrome.jpg
 
Ik weet niet of het klopt, hier staat dat ze in NL is.
Volgens haar enige recensie, ook al weer 4 jaar oud, was ze ook nog bij de Zuiderburen te bewonderen.
Time and place of the experience
April 2018 Antwerp
Shemalewiki plaatst een datum, zodra een pagina wordt bijgewerkt. Dat is hier niet het geval. Ga er dus maar van uit, dat ze nog onder water is.
Ook www.ts-dating.com geeft geen uitsluitsel.
 
Laatst bewerkt:
Volgens haar enige recensie, ook al weer 4 jaar oud, was ze ook nog bij de Zuiderburen te bewonderen.

Shemalewiki plaatst een datum, zodra een pagina wordt bijgewerkt. Dat is hier niet het geval. Ga er dus maar van uit, dat ze nog onder water is.
Ook www.ts-dating.com geeft geen uitsluitsel.
Staat een telefoonnummer bij dus ze is te bellen of whatsappen.
Tenzij dat niet werkt. Ik heb zelf geen interesse. Te gelikt die foto's.
 
@Patrick Was je weet toch hoe het is met de gsm nummers, van het rondreizende circus? Als ze weer terug zijn, in dit geval, in Nederland, hebben ze ook meteen weer een ander nummer. Uiteindelijk kan je een prepaid nummer, maar zo'n 6 maanden ongebruikt laten.
 
Een van mijn laatste was deze, en ik heb geen moeite met omvang, maar wel met diepte, en deze zat met enige regelmaat tegen de lekkere pijngrens, denk zeker +20 ik heb er geen meetlat naast gelegd, voor mij de grens.
En wat belangrijker is, weet het gereedschap goed en lang te gebruiken, blijft tijdens het neuken kei hard, is ook wat waard. En ze heeft tieten, wel erg hard, maar zijn er wel.


 
Terug
Bovenaan Onderaan