Welke shemale spuit veel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een aantal ervaren trans hebben een "truc" om te spuiten, dit komt niet vanuit de top van eikel terwijl je haar aankijkt in de ogen, maar altijd vanaf boven, ergens een vloeistof klaar staan welke lijkt op zaad. Mooie truc, super geil maar laten we wel even realistisch blijven. Claims van een 5 x spuiten in een uur zijn niet realistisch.
Zal volgende keer op letten. Niks gemerkt en gezien van extra vloeistof, maar zal op letten. Was mog altijd top afspraak.
 
Al bijna 30 jaar met transen daten of tvp's bezoeken, heb ik het eerlijk gezegd weinig meegemaakt. Kan te maken hebben dat later versa werd. Helaas zijn hier teveel nsbers hier, om al mijn ervaringen hier te delen.

Wat ik wel mee kan geven:
Beste is een vriendin die geen sekswerker is, laatste trans was dit jaar tijdens mijn vakantie in Thailand via Tinder (en ze was zeker geen sekswerker). En zij spoot heel veel en ook na de 5e avond achter elkaar gesekst te hebben, mja dan moet een formaat je ook niet uitmaken. Bijdrage van Paul82 is lijkt mij ook een prim tip, bij een goede klik. Truc die lustlovingit benoemd is een bekende truc.

Nu wordt ik ook wel nieuwsgierig of er bijdragen volgen welke broeders vaker in de panspermia soep beland waren.

Cumgiver
 
Ik kijk daar ook echt naar uit,
Nog maar weinig mee gemaakt, dat er wat uitkwam
meer dan voorvocht was het niet.
Ik hoop echt hier iets eerdaags te lezen,
wie er veel en lekker spuit
 
Dit zou misschien als review bij Betty moeten staan, maar aangezien haar prestaties hier besproken worden beter dat het hier gemeld wordt. Betty is open, eerlijk, vriendelijk en ze communicatie met haar is makkelijk. Een bezoek aan haar is altijd een feestje en je kan met haar - letterlijk en figuurlijk - alle kanten op. Tongzoenen, pijpen, tepelspel, passief en actief neuken. Ze is altijd hard en kan ook klaarkomen. Zeker geen fake en je moet er gewoon lekker van genieten. Als je houdt van lekkere stevige trans, die je heerlijk kan verwennen dan moet je zeker haar contacteren.
 
Ik heb er bij Paula weleens op gelet maar ik kon niet zien welk trucje ze gebruikt.
Als wij mannen niet eens 5 keer klaar kunnen komen, dan een shemale die misschien ook nog aan de hormonen zit al helemaal niet lijkt mij.

Maar ze "'komt" veel en vaak en of het dan opgewarmde yoghurt is of echt sperma dat weet ik ook niet.
 
Martina is kwaad om me opdat ik vorige keer in slaap was gevallen zodat ze voor niks aan de deur stond, maar dit is denk ik de enige keer dat iemand zonder twijfel zo twee keer binnen een kwartier is klaargekomen (en ja, het trucje van Paula heb ik meerdere keren meegemaakt).

 
Terug
Bovenaan Onderaan