Welke T-Girl geeft heerlijke body-to-body / tantramassage?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wout_man

Newbie
10
03/08/22
6
Goedenavond,

Ik ben een liefhebber van goede erotische massages. Ik kom dan ook geregeld in een salon om ervan te genieten. Nu heb ik het idee opgevat om eens een massage te krijgen van een shemale / t-girl. Welke dame kunnen jullie het beste aanbevelen en wie heeft hier ervaring mee?

Dank alvast!
 
Goedenavond,

Ik ben een liefhebber van goede erotische massages. Ik kom dan ook geregeld in een salon om ervan te genieten. Nu heb ik het idee opgevat om eens een massage te krijgen van een shemale / t-girl. Welke dame kunnen jullie het beste aanbevelen en wie heeft hier ervaring mee?

Dank alvast!
Als je regelmatig in salons komt voor ero-massages, al meer dan een jaar lid bent...waarom vind ik dan geen enkele recensie die jij hebt geschreven?
 
Goedemorgen Rekkerke1983,

De dames die ik bezocht heb waren al volop positief gerecenseerd. Een extra recensie vanuit mijn ervaring zou dan maar weinig toevoegen. Als ik een massage van leuke t-girl heb zal ik daar een recensie over schrijven.
 
Ik ben ook op zoek naar iets gelijkaardigs en heb twee adressen op het oog, nl. BO KARMA (bij Siham of Mya) of The41 (bij Irina). Meer adressen heb ik nog niet gevonden… het is ook niet duidelijk wat je juist mag verwachten tijdens zo'n massage. Laat maar weten moest je eens van deze hebben geprobeerd. Ik ben er nog niet toe gekomen (letterlijk: geraak er niet… gezien tijdelijk geen vervoer).
 
Voor mij is Brussel een beetje te ver uit de richting. Wel mooie dames en adressen! Thanks voor deze tip!
Ik ben ook op zoek naar iets gelijkaardigs en heb twee adressen op het oog, nl. BO KARMA (bij Siham of Mya) of The41 (bij Irina). Meer adressen heb ik nog niet gevonden… het is ook niet duidelijk wat je juist mag verwachten tijdens zo'n massage. Laat maar weten moest je eens van deze hebben geprobeerd. Ik ben er nog niet toe gekomen (letterlijk: geraak er niet… gezien tijdelijk geen vervoer).
 
Terug
Bovenaan Onderaan