Werklocatie prostituees.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Ik vraag me serieus af hoe ze het voor elkaar krijgen zoveel dames ongezien te laten werken in 1 pand zonder dat het een bordeel is 😳


I like party!

Hello , i am Helis I am the perfect choice. I am waiting for you to enjoy unlimited the pleasure with me. I am a very naughty, horny, genuine, sensual, relaxed and c...
www.kinky.nl

Girlfriend Experience!

My name is Palina :)))) I am a playful, passionate, happy, sweet and sensual independent girl .I am interested in giving you a very good experience with me. I promis...
www.kinky.nl

New in town,Party girl 100% real

Hi, I am Marya… New New New I have a sexy body, a pretty face with appetizing shapes and I also know how to do a beautiful massage, if you want to enjoy a very prett...
www.kinky.nl

Best service.amazing

Hello My name is Ludmila, I am kind, polite and attentive, a delicate woman and at the same time daring and full of bad intentions ... I do everything without haste,...
www.kinky.nl

het beste !

Ik ben een lief klein sexy fruit, mijn naam is lidia ..en ik wil graag een geweldige tijd met je doorbrengen. Je zult het leuk vinden als mijn lange haar en mijn moo...
www.kinky.nl

Hot new 100% natural

Hi, I'm Roxy, a sweet, elegant and sexy girl. I invite you to meet me, we will spend great moments. My big breasts will make you disconnect from reality, I love kiss...
www.kinky.nl
 
Er zitten daar ook nog dames van een heel andere groep. Dus de DVP bezetting daar is waarschijnlijk nog groter dan je denkt.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, Helis en Marya zijn als ik het zo zie inderdaad dezelfde dame.

Klopt @Deckx die is het.
Ik denk serieus dat er meer geneukt dan gestudeerd wordt daar.
Wat zal het druk zijn daar bij de intercom in de hal als er om de 30min een nieuwe klant staat..
en dat keer 6, of wat jij zegt nog meer dan dat.

Je valt daar als man boven de 30 ook best uit de toom, dus valt best op.

En dan al die klanten die daar een half uur of meer moeten wachten tot ze aan de beurt zijn, die zitten allemaal buiten op die bankjes te wachten 🤔
Dit kan toch nooit lang goed gaan zou je zeggen.
 
Locatie weten we nu wel ongeveer Ted. Mooie verhalen, maar met alle respect voor jou, de forumleiding en de dames: dit gaat niets oplossen in je dispuut met GR en zal eerder averrechts gaan werken voor de dames denk ik. Wat mij betreft op slot.
 
Ik denk dat je er op de Swap-fiets heen moet om wat minder op te vallen.
Ik ben er denk een keer of 5 geweest inmiddels, maar voel mij daar best beetje te kijk staan met m'n 50 jaar leeftijd. Kan natuurlijk ook op bezoek zijn bij zoon of dochter.
Maar goed, ik heb er verder lak aan..

Ik snap alleen niet dat ze niet liever gewoon een appartement of woonhuis in een achterstandswijkje uitzoeken..
Dat is toch veel anoniemer?
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me serieus af hoe ze het voor elkaar krijgen zoveel dames ongezien te laten werken in 1 pand zonder dat het een bordeel is 😳

Vrij makkelijk; er zijn maar maximaal 2 dames tegelijk aanwezig.
Al die advertenties met al die foto's worden gewoon gebruikt door een planner die maar 1 of 2 dames per locatie heeft. Daar wordt je dan naartoe gestuurd en je krijgt een dame voorgeschoteld.

Overigens gebruiken ze wel aardige photoshop of AI samenvoegingen, want het is vaak wel dezelfde locatie op de foto's en hetzelfde lichaam, maar het gezicht wordt zo bewerkt dat het op iemand anders lijkt.
 
Mee eens dat de meeste 2 dames advertenties gebruiken..
De dames waar we het hier over hebben worden ook gerund door een organisatie die Kinky en werkruimte voor ze regelt..
Ik heb wel uit betrouwbare bron dat de Mei…f waarschijnlijk niet zo'n fijne werklocatie meer is momenteel.
 
Ze hebben vele woningen en appartementen tot hun beschikking. Zeker in de vakantieperiode zijn er altijd wel mensen/studenten die €100 per dag willen verdienen met onderverhuren.

Als je het niet erg vind dat er wat vlekken op je matras en behang zitten kan het prima business zijn.
 
Laatst bewerkt:
@BulletBill heeft er geen zin in zo te zien.

Ik merk dat er heel vaak grote studenten woningen gebruikt worden. Ik heb in de app nu al 3 adressen in Amsterdam.
Studenten zijn zeker op vakantie of stage reis en verdienen zo een zakcentje van €100 per dag bij.

Studentenleven is zo gek nog niet 🙄

Heeft de eigenaar van een studentenhuis niet het recht het contract te verbreken en je eruit te gooien als daar een hoop h--rengedoe plaatsvind? Vele andere studenten die het wel goed menen geraken niet aan een plaats omdat alles verhuurd is.
 
Tuurlijk heeft hij dat recht.
Maar sommige vinden het gewoon wel prima.. of verhuren zelf aan prostituees.
En je moet het allemaal ook kunnen bewijzen.. een huurder geniet grote bescherming in Nederland. Die gooi je er niet zomaar uit.

Nou staat in ieder huurcontract dat je niet mag onder verhuren, en zeker niet voor illegale prostitutie.. dus als de verhuurder er achter komt kan hij je er zo per direct uit mieteren.

Blijkbaar is er wel een soort studentenkamer verhuur netwerk in Nederland.. want ik heb bij verschillende prostituees op Kinky al vaker hetzelfde adres en huisnummer gekregen, en zelfs bezocht. Dus een aantal studenten woningen zitten permanent in de prostitutie verhuur.
Blijkbaar is er iets of iemand die dit allemaal regelt..
Een prostitutie werklocatie makelaar.. Funda voor hoeren.
 
Kreeg laatst ook op een locatie in Rotterdam wat studentverhuur/studentenbuurt was. Wel gemakkelijk te bereiken maar kan me voorstellen dat het opvalt, neem eigenlijk ook aan dat het dus doorwisselt waarbij de ene DvP vertrekt en er gelijk een andere die terug komt intrekt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan