Recensie Eva, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KapteinRLD

Vaste klant
156
10/10/21
131
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6765242-eva
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gentleman, another little treasure has just arrived :love: Eva will be here for another 2 weeks and I can recommend. It felt like I just picked up this girl at a dance party and we went back to her place. Beautiful blue eyes and body, the best french kissing I had in a while, and another horny pussy sliding session. The sex was horny as well, and the blowjob was with a pierced tongue. Most importantly, a nice click with a young women who also seemed to enjoy her time together; Enjoy!
 
We hebben een afspraak gemaakt. Ik vroeg direct of we een afspraak gehad en zij zei ziede "Yes bby"

Toen de tijd daar was vind ik het uit dat ik geblokkeerd was.

Zij maakt afspraken en blokkeert je vervolgens.

Waarom reageren als je dit toch gaat doen? Waarom blokkeer je mij niet eerst? Wat heb ik gedaan?

We agreed to a date. I directly asked if the appointment was confirmed and she responded "yes bby".

I arrived asked, waited, sent messages that did not go through and realized I was blocked.

What did I do? Why make an appointment, confirm it, and block me?
 
Witte lijst?
Wat is dat dan. Dat ken ik alleen van Azië 🧐
Volgens mij ben je sarcastisch, maar ja, dames uit Oost-Europa maken daar gebruik van, maar ook veel andere dames. Ze gebruiken een app waar ze informatie kunnen zien over je tel-nummer. Als je nog geen dame die de app gebruikt hebt bezocht, dan sta je niet op de witte lijst. Er zijn wel genoeg andere dames die de app gebruiken en dan nog steeds met je willen afspreken. Meestal vragen ze dan om te videobellen, of ze vragen om je naam, afkomst, leeftijd en selfie.
 
It's true that our hostesses do use an app called https://en.wikipedia.org/wiki/Numbuster and somehow they can also understand who is posting the reviews on this forum and if you put a bad review then they put it against you in numbuster. That's how you get blacklisted or get no reply. That's also how they can collectively collect some very personal details about your life and build a nice file against you, so also be careful about what private information you are sharing over the pillow.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Atletisch
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er geweest. Ze ontvangt in een nette appartement. Ze is heel aardig en heel mooi. Ze heeft een waanzinnig lichaam maar haar borsten zijn wel begonnen met hangen. Niet heel erg maar wel duidelijk.

De seks was super geil.. ze heeft echt een lekker kontje waar je hard aan mag stoten. Zoenen was vol overgave maar opgespoten lippen vind ik nog altijd slecht zoenen.

Het was een prima date, moet wel aangeven dat ze veel kletst.. ik hoopte op een tweede ronde maar ze bleef doorgaan met praten.

Herhalingsgevaar ? Ik twijfel.. ze is heel lekker en mooi maar toch niet een wow-factor gehad. Dus ik denk van niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan