Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vorige week in de doubletstraat, de meeste roemeense dames waren er niet. Er waren er wel een paar zoals Andrea en Raluca.

Er waren ook hongaarse meiden, die hebben blijknaar geen pasen.

Ik wilde naar binnen in de witte passage k6, donkerblonde latina met kort krullend haar, ik kon geen review vinden. Dus maar even gekeken of iemand naar binnen ging.
Ging een jongeman naar binnen en kwam teleurgesteld terug na 8 minuten en zei "slecht" tegen mij. Dank daar voor.

Ben toen dus bij raluca geweest, die gipsy van 1.45m ofzo met die dikke reet, niet die andere raluca. Service was goed, wel gehaast.

Ik was die dag ook in de geleenstraat gaan wandelen, echt vreselijk, heel weinig dames en een forse shemale, schrok me wezenloos
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde naar binnen in de witte passage k6, donkerblonde latina met kort krullend haar, ik kon geen review vinden. Dus maar even gekeken of iemand naar binnen ging.
Ging een jongeman naar binnen en kwam teleurgesteld terug na 8 minuten en zei "slecht" tegen mij. Dank daar voor.
ik vermoed dat je onderstaande dame bedoeld.


 
ik bezocht eind vorig jaar een dame in de Geleenstraat ergens tussen nr. 92 en 98 schat ik. Sindsdien niet meer gezien, een kleintje (1,50m denk ik) met bruine krullen, tattoos van die blaadjes boven haar naturelle borsten. Roemeense. Naam was iets van Maria of zo.
Weet iemand waar ze zit? Ik heb haar daarna niet meer gezien.
 
Ze staat er al jaren, en volgens mij staat ze niet bekend om haar goede service.
Is dat die oprdringerige? De service van de colombiaanse dames is vreselijk in die passage.

Ik heb vorige week voorzichtig gedaan, maar daar voor ben ik een keer belazerd door een wat ouder colombiaans wijf daar, heb een review geschreven
 
Terug
Bovenaan Onderaan