Recensie Weronika, Temse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
653
30/06/21
1.065
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/weronika-8
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
k had al eens een recensie voor Weronika geschreven, op een vorig forum. Dan was ze plots een jaartje van Redlights verdwenen (coronatoestanden), maar sinds een maand is ze terug. Ze ontvangt nu in een appartement in Temse. En omdat vorige keer wel was meegevallen besloot ik haar nog eens te bezoeken.

Ze ziet er nog steeds uit als op de RL foto's, misschien iets minder strak maar nog steeds mooi slank. Spreekt vlot Nederlands maar met een Pools accent.

Hoewel de mogelijkheden op RL beperkt zijn kan je, als je je kaarten goed speelt en geen schrik hebt van tandpasta en zeep, iets meer gedaan krijgen. Gewoon vragen, nee heb je en ja kan je krijgen. Bij het binnenkomen direct een zoen, op bed wat knuffelen tot onze kleren plots uit waren. Even samen naar de badkamer om op te frissen en dan het echte werk: een lieve zachte GFE sessie.

Achteraf nog wat gepraat, opfrissen en iets over de tijd weer buiten.
Ik zal graag terug gaan, afhankelijk van mijn goesting; ideaal voor knuffelsex.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/weronika-8
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame ook een bezocht en zoals vorige wandelaar hetzelfde gevoel gehad. Date is al eventjes geleden en ging door in Temse. Locatie gemakkelijk bereikbaar. Kamer us gezellig ingericht dus was vlug op het gemak gesteld. Dame is vriendelijk, maar de foto´s dateren toch wel van een tijd geleden denk ik. Had ee´ volledig ander beeld van gaar. Ondertussen ook een buikje, maar vind dit niet storend. Tijd alleen in de kamer vertoeft vooraleer we aan de daad ko´den beginnen. Pijpt nier slecht zonder condoom, maar kort. Mss mijn eigen fout en moeten aangeven om wat langer. Fakegeluiden vind ik storend. Stond vrij geil waardoor ik snel kwam. Dame deed geen aanstalten om een 2 beurt. Uiteindelijk na 30min buiten en uur betaald. Op zich deed ze niets verkeerd, maar had er geen wowgevoel bij. Zoals reeds gezegd, had me de date anders voorgesteld en was het net dat wat me niet triggerde.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan