Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik vreemd vind is het volgende: er verschijnen de laatste tijd meer vragen in de zin van: is ze goed, wat is je ervaring? Meer dan recensies. Ik zou zeggen aan de mensen die dit sturen: zoek het even op en misschien vind je er el een antwoord op. En Youppienet bestaat toch ook. Een bevriende website. Weliswaar doorgaans door Walen die hun ervaringen delen.
 
OPGEPAST !!!!
Kunnen we ergens oplichting melden?
Bijgevoegde foto is vd ad op Redlights Melissa Roeselare
Als je erop klikt kom je op https://www.vrouwke.be/profiel/melissa/

Chatten kan met "haar", maar boeken enkel via de site ... heel gewoon ... 🙄
Daar krijg je dan de melding dat cash niet kan, enkel via overschrijving vooraf ... of course ...🙄🙄
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230616_160946_Chrome.jpg
    Screenshot_20230616_160946_Chrome.jpg
    65,9 KB · Weergaven: 12
Pre-corona mee afgesproken, ik zie dat sommige RL foto's rond die tijd zijn en waren toen al niet realistisch. Was het omdat er geen klik was of iets anders, maar voor mij was het op een niveau van afwerksex. Dame was ook vrij gestresseerd en wou me 20min voor tijd al naar de douche sturen. Toen ik daarop wees, kreeg ik na veel drama een deel van mijn geld terug (corresponderend met de gemiste tijd dus (y)) maar de ganse ervaring maakt dat wel (n).
 
Pre-corona mee afgesproken, ik zie dat sommige RL foto's rond die tijd zijn en waren toen al niet realistisch. Was het omdat er geen klik was of iets anders, maar voor mij was het op een niveau van afwerksex. Dame was ook vrij gestresseerd en wou me 20min voor tijd al naar de douche sturen. Toen ik daarop wees, kreeg ik na veel drama een deel van mijn geld terug (corresponderend met de gemiste tijd dus (y)) maar de ganse ervaring maakt dat wel (n).
Bedankt voor de info!

Ik laat ze aan me voorbij gaan.
 
I met Summer on the first fay of summer, and a bright day it was !

The softest skin in the world : ✅
A booty as you would expect : ✅
A warm welcome : ✅ (Summer even gave me a bottle of water for the long ride homewards)

All in all, a 10 out of 10 for hospitality and services
 
Iemand ervaring met Lisa (Elisabeth) wel naar de dure kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan