Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand ervaring mee?
Contact gehad met die via Whatsapp...
Haar antwoord na vragen van een selfie ..

One thing, many people post false photos because they don't want their relatives to find out, what does it matter if the girl in the photo is not the same, the important thing is that the one you find is beautiful and pleasant, after all, what you need is to pass a pleasant moment
 
Contact gehad met die via Whatsapp...
Haar antwoord na vragen van een selfie ..

One thing, many people post false photos because they don't want their relatives to find out, what does it matter if the girl in the photo is not the same, the important thing is that the one you find is beautiful and pleasant, after all, what you need is to pass a pleasant moment
Dus... krijg je er vast een van 95kg!
 
Iemand ervaring met Axelle? Ze zegt al jaren actief te zijn in het milieu maar er gaat toch geen belletje rinkelen.
Ik ben er vorige week bij geweest. Vlot afgesproken in de gekende rdv plaats aldaar. Service was niet slecht, piipt goed, biedt ook rimmen aan voor de liefhebbers. Is iets zwaarder dan op de foto's, en heeft ook verschillende tattoo's maar ook een leuke babbel en straalt een zekere rust uit.
 

Iemand ervaring mee?
Niet 100% zeker maar ik denk dat het Susana Africana is. Ben daar een paar maanden geleden bij geweest in Harelbeke. Weinig beleving. Toch wel een mooi lichaam maar mannelijke trekken in haar gezicht. Ook moest er weer voor alles bijbetaalt worden. Beffen…… sorry extra. Pijpen zonder condoom……. sorry extra. Op haar kamer stond de tv aan op een Spaanse zender waar de afbeelding van de maagd Maria op stond en er constant gebedjes opgezegd werden in het Spaans. Daar word je toch ook niet geil van.
 
Ligt het aan mij of zijn de advertenties van de Chinese dames meer waarheidsgetrouw geworden? De foto's zijn niet meer van jonge modellen. Misschien dat ze toch uit onze kritiek aan het leren zijn. Wat ook opvalt is dat velen nu intiem geschoren zijn( wel, staat toch zo op hun profiel). Mijn liefde voor Aziatische dames begint weer op te borrelen. Meestal krijg je van hen wel een goeie service. Wat wel storend is, is dat ze nog altijd zonder verpinken een dubbele ( of zelfs driedubbele) boeking aanvaarden. Je krijgt dan wie er beschikbaar is. Nadat je klaargekomen bent borstelen de meeste van hen u ook buiten zelfs al is je tijd niet om. Ik denk dat ik toch eens Ping ga proberen, misschien tegen beter weten in…..
 
Ligt het aan mij of zijn de advertenties van de Chinese dames meer waarheidsgetrouw geworden? De foto's zijn niet meer van jonge modellen. Misschien dat ze toch uit onze kritiek aan het leren zijn. Wat ook opvalt is dat velen nu intiem geschoren zijn( wel, staat toch zo op hun profiel). Mijn liefde voor Aziatische dames begint weer op te borrelen. Meestal krijg je van hen wel een goeie service. Wat wel storend is, is dat ze nog altijd zonder verpinken een dubbele ( of zelfs driedubbele) boeking aanvaarden. Je krijgt dan wie er beschikbaar is. Nadat je klaargekomen bent borstelen de meeste van hen u ook buiten zelfs al is je tijd niet om. Ik denk dat ik toch eens Ping ga proberen, misschien tegen beter weten in…..
Link naar Ping?
 
Terug
Bovenaan Onderaan