Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toen ze echt 28 was wel...
Ze is gisteren 29 geworden, zag ik op haar facebookprofiel en de foto's en filmpjes die ze daar postte.

Ik heb ondertussen dan toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en haar bezocht. Kan toch beamen dat het een hele speciale ervaring is…

Jammer dat ze vrijdag terug naar Leuven vertrekt. Helaas iets te ver voor mij om haar daar te bezoeken. Anders zou ik het zo opnieuw doen.
 
Ze is gisteren 29 geworden, zag ik op haar facebookprofiel en de foto's en filmpjes die ze daar postte.

Ik heb ondertussen dan toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en haar bezocht. Kan toch beamen dat het een hele speciale ervaring is…

Jammer dat ze vrijdag terug naar Leuven vertrekt. Helaas iets te ver voor mij om haar daar te bezoeken. Anders zou ik het zo opnieuw doen.
Onder welke link is ze op Facebook te vinden, mag ook pb.
 
Ze is gisteren 29 geworden, zag ik op haar facebookprofiel en de foto's en filmpjes die ze daar postte.

Ik heb ondertussen dan toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en haar bezocht. Kan toch beamen dat het een hele speciale ervaring is…

Jammer dat ze vrijdag terug naar Leuven vertrekt. Helaas iets te ver voor mij om haar daar te bezoeken. Anders zou ik het zo opnieuw doen.
Zat ze vorig jaar niet in Kortrijk?
Ben er toen niet geraakt wegens van haar kant uit praktisch onmogelijk afspraak te maken..
 
Ze is gisteren 29 geworden, zag ik op haar facebookprofiel en de foto's en filmpjes die ze daar postte.

Ik heb ondertussen dan toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en haar bezocht. Kan toch beamen dat het een hele speciale ervaring is…

Jammer dat ze vrijdag terug naar Leuven vertrekt. Helaas iets te ver voor mij om haar daar te bezoeken. Anders zou ik het zo opnieuw doen.
Kan je meer vertellen over de speciale ervaring?
 
Kan je meer vertellen over de speciale ervaring?
PFF, een beetje moeilijk om dat uit te leggen. Vond dat hetgeen wat in haar ad. staat wel klopt, maar zie dat die ondertussen foetsie is... Dus ik zal mij aan een poging wagen: Het is inderdaad een hevige en geen "ik-laat-alles-maar-passief-over-mij-komen-madam." Ze laat wel wat sporen achter in die zin dat ze wat krabt en bijt, maarja, het zal in het heetst van de strijd zijn. Voor mij had ze wel een grote verslavingsfactor (dus misschien maar beter dat ze niet te lang gebleven is). Ben twee keer geweest.
Uiterlijk vond ik haar zeker ook niet mis. Beetje mollig met mooie borsten, benen en poep. Ze heeft een paar tatoeages, zoals hierboven ook beschreven.
 
Onder welke link is ze op Facebook te vinden, mag ook pb.
Dat vind ik wat moeilijk om prijs te geven. Denk niet dat ze mij dat in dank zou afnemen. Ze heeft een Facebookprofiel onder haar echte naam - ik had met overschrijving betaald wegens gebrek aan betaalautomaat in Blankenberge - en haar naam stond erbij. Maar ik denk dat ze voor mij wel gewoon echt een uitzondering heeft gemaakt met de betaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan