Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allen ,
Eindejaar is in zichtdus dat wil zeggen dat de eindejaarspremie's zijn gestort. Ik geef mezelf dan altijd een cadeau in de vorm van een dvp. Ik geil enorm op de iets rijpere vrouwen ( +40). heeft iemand goeje tips streek wvl Gent mag ook ;) Ik was vaste klant bij sharon in Harelbeke maar deze houd er mee op :( je mag me altijd privé een berichtje sturen , deel dan mijn ervaringen ook.

Vicky dreamgirls Kortrijk 😁
 
Hallo allen ,
Eindejaar is in zichtdus dat wil zeggen dat de eindejaarspremie's zijn gestort. Ik geef mezelf dan altijd een cadeau in de vorm van een dvp. Ik geil enorm op de iets rijpere vrouwen ( +40). heeft iemand goeje tips streek wvl Gent mag ook ;) Ik was vaste klant bij sharon in Harelbeke maar deze houd er mee op :( je mag me altijd privé een berichtje sturen , deel dan mijn ervaringen ook.
Zoe in oostende
 
Gisteren via mail contact gehad met Alina uit Brugge.
Ze antwoordt compleet naast de kwestie maar dat neemt niet weg dat het mss een super meid is in bed?
Iemand ervaring met haar?

 
Heeft er iemand ervaring met haar?

Is hier besproken:

 
Ik heb slechte ervaringen met aziaten, zeker als ze geen condooms lijken te kennen
Geen chinezen meer voor mij. Mooie foto's maar eenmaal op de afspraak is enkel de oma aanwezig.

Naar het schijnt zijn er meerdere zo'n bendes actief die rondtrekken in be, nl en Duitsland.

Tip, vraag bij het maken van een afspraak een selfie van haar met een briefje met jouw naam er op…
 
Geen chinezen meer voor mij. Mooie foto's maar eenmaal op de afspraak is enkel de oma aanwezig.

Naar het schijnt zijn er meerdere zo'n bendes actief die rondtrekken in be, nl en Duitsland.

Tip, vraag bij het maken van een afspraak een selfie van haar met een briefje met jouw naam er op…
Toen ik haar dit vroeg, begon ze kwaad te worden.
No go dus voor mij.
 
'k


Ik vermoed de Vooruitgangstraat. Wel al jaren geleden. Ik had vroeger 2 Afrikaanse vrouwen die ik toch zeker 2 a 4 keer per maand bezocht. Op het Hazegras hebben jaren geleden toch veel Oostendse vrouwen achter de ramen gestaan.
Mij komt ze alvast niet bekend voor.
Ik liep er 10 jaar geleden op regelmatige basis eens rond.
In die tijd maar bij één Oostendse dvp geweest op het Hazegras.
 
Mij komt ze alvast niet bekend voor.
Ik liep er 10 jaar geleden op regelmatige basis eens rond.
In die tijd maar bij één Oostendse dvp geweest op het Hazegras.

Heb vooral tussen m'n 18de en 28 af en toe het Hazegras bezocht zeer gevarieerd aanbod toen van Afrikaans tot Oost-Europees en af en toe Oostendse vrouwen die achter de ramen stonden. Ze komt me sowieso niet vreemd voor.
 
Hallo allen ,
Eindejaar is in zichtdus dat wil zeggen dat de eindejaarspremie's zijn gestort. Ik geef mezelf dan altijd een cadeau in de vorm van een dvp. Ik geil enorm op de iets rijpere vrouwen ( +40). heeft iemand goeje tips streek wvl Gent mag ook ;) Ik was vaste klant bij sharon in Harelbeke maar deze houd er mee op :( je mag me altijd privé een berichtje sturen , deel dan mijn ervaringen ook.
Cassandra misschien, of Tania maar dan ga je niet te lang mogen wachten. Ze blijft maar tot 14/01 !
Nog altijd niemand?

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan