Recensie Sara, Ingelmunster / Hasselt 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vdw

Wandelaar
57
28/05/22
22
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-young-hot-new.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week afgesproken met deze schoonheid. De locatie was wat moeilijk te vinden.
Sara is een opgewekt jong meisje met prachtige borstjes. Eerst een goede blowjob met condoom. Dat doet ze fantastisch. Sex in twee standjes. Heerlijk moment met zo een mooie vrouw. Het is duidelijk de vrouw van de fotos.
 
PZC meerprijs ongetwijfeld vermoed ik...pijpt blijkbaar lekker met...en maakt ze half uur vol, Vdw??? Of vlug wat pijpen en dan vlug laten klaarkomen en bye bye?? En zoenen 2 sterren dus niet gezoend?
Is wel een héél lekkere bitch hoor....amaai.....
 
Hier is nog een recensie van haar, dit dateert van 30/07/2022 en onder de naam Chloe.


Stond toen al op mijn to do lijst.
 
PZC meerprijs ongetwijfeld vermoed ik...pijpt blijkbaar lekker met...en maakt ze half uur vol, Vdw??? Of vlug wat pijpen en dan vlug laten klaarkomen en bye bye?? En zoenen 2 sterren dus niet gezoend?
Is wel een héél lekkere bitch hoor....amaai.....

Ik ging 2x en telkens half uurtje (wel incl kleren uit en weer aan)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-young-hot-new.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond ben ik bij Sara in Hasselt langsgeweest. Ik had oorspronkelijk een afspraak met een andere dame gepland, maar toen ik wegens werkomstandigheden er niet op het afgesproken uur ging geraken, en verplaatsen niet mogelijk was, dan maar met Sara afgesproken op een later uur.

Ik ontving snel antwoord van haar en kon 2 uurtjes later langskomen. Ze ontvangt in een zeer rustig en discreet gelegen plaats met meerdere kamers. Ik ben er geen ander dames tegengekomen maar ik vermoed dat er daar wel meerdere dames klanten ontvangen.
Eens aangekomen en de deur openging stond daar een zeer mooie verschijning, ze is wel degelijk de dame uit de foto's en ziet er zelfs nog beter uit in het echt. Ik kreeg meteen een voorzichtige zoen en ze nam me mee de trap op naar de kamer. Onderweg wel bijna mijn nek gebroken over een hondje die daar enthousiast rondliep.

Eenmaal op de kamer toegekomen vroeg ze hoe het met me ging en probeerde ze kort een gesprekje aan te knopen. Haar Engels is oke, maar ze valt toch geregeld terug op het Spaans. Voor mij geen probleem want ik spreek zelf wel een mondje Spaans (heb er familie wonen, vandaar). Ze gaf me meteen het gevoel een zeer zacht en rustig meisje te zijn. Vervolgens de formaliteiten afgerond en dan even onder de douche gesprongen om op te frissen. Alles op de kamer is er mooi voorzien en ziet er zeer netjes uit. Ondertussen had ze haar kleertjes uitgedaan en lag ze in een mooi lingeriesetje klaar op bed.

Wanneer ik er langs ging liggen, kroop ze meteen korter en begon ze me zachtjes te kussen en strelen. Dit paste weer in die rustige zachte persoonlijkheid die ze wel heeft. Ik kon dit zeker wel apprecieren en begon dan ook haar lichaam zachtjes te verkennen. Toen ging haar bovenstuk uit en begon ik zacht haar borsten te kussen. Dit vond ze lekker want ze begon gelijk zacht te kreunen, al vroeg ze wel om het zachtjes te houden. Ze heeft prachtige natuurlijke borsten en ze pasten perfect in mijn handen, heerlijk om er mee te spelen.

Vervolgens nam ze het initiatief over en legde ze me op mijn rug. Ze begon me terug te kussen (niet tongzoenen helaas) en werkte haar weg naar beneden toe. Ondertussen waren mijn handen ook zachtjes bij haar naar beneden gegaan en begon ik haar tussen haar benen te strelen en ook hier begon ze te kreunen. Het duurde dan ook niet lang vooraleer haar slipje uit ging. Ze heeft iets grotere schaamlippen, maar hier hou ik persoonlijk wel van. Ik begon haar schaamlippen te strelen en vertelde haar dat ik ze leuk vond. Ik vroeg of ik haar mocht beffen maar dit wou ze niet, heeft ze niet graag, jammer! Ondertussen was ze me aan het aftrekken en na een minuutje of twee kwam daar het condoom. Hierna begon ze me lekker te pijpen, met condoom weliswaar maar dit deed ze wel goed. Ze maakte geregeld oogcontact en hierdoor was ik binnen de korste keren helemaal hard en kwam ik al bijna tot een hoogtepunt.

Dit voelde ze goed aan en ze kwam cowgirl op me zitten. Ze gebruikte een klein beetje glijmiddel maar niet overdreven zoals anderen dat soms wel doen, en hierdoor was het gevoel heerlijk. Ze begon rustig op me te rijden en genoot hier ook wel van. Ze maakte geregeld oogcontact en had een smile op haar gezicht, vroeg of ik het lekker vond (dit kon ze denk ik zelf ook wel goed van me aflezen). Na een paar minuutjes nam ik over en voerde ik het tempo wat op. Ook hier voelde en merkte ze zeer goed dat ik naar een hoogtepunt toe kwam, en gezien ik een uurtje geboekt had, had ik de indruk dat ze dit ook goed wilde invullen. Weer een switch in positie dus, voorafgegaan door wat kusjes en gestreel.

Ze ging op haar rug liggen en ik nam haar in missionary. Ik begon weer zachtjes en voerde stelselmatig het tempo en de intensiteit op. Hier had ze wel haar oogjes dicht maar nog steeds een smile op haar gezicht. Ik stootte hoe langer hoe dieper en ik hoorde dat ze begon te hijgen. Ze nam me bij mijn gezicht vast en ik kreeg het gevoel dat ze zelf bijna op een hoogtepunt kwam, maar opnieuw kwam er een verandering van positie vooraleer dit hoogtepunt bereikt was. Voor mij persoonlijk niet erg, ik hoef niet per se meerdere malen klaar te komen en ik vind het wel lekker om een paar keer dichtbij te komen vooraleer het effectief gebeurd, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen hier misschien minder fan van zijn.

Nu draaide ze zich om en ging ze in doggy klaarzitten om genomen te worden. Ik stak hem er meteen weer in en zij boog diep door naar onder, gezicht in de kussens en ogenschijnlijk genietend. Nu kreeg ik pas goed in de gaten wat voor een heerlijk kontje ze wel niet heeft. Sneller dan ik in deze positie misschien zelf gewild had, voelde ik dat het bijna zover was. Dit voelde zij ook en ze kwam met haar romp omhoog en krulde haar rug zo dat haar kontje er op zijn best uit zag. Toen hield ik het niet meer en spoot ik het condoom helemaal vol.

De doekjes kwam er dan aan te pas en vervolgens dook ik onder de douche om me wat op te frissen. Zij ging mooi terug op het bed liggen en was wat op haar GSM bezig, ik hoorde haar lachen en toen ik uit de douche kwam toonde ze me wat ze aan het kijken was. We hebben vervolgens even op het bed gelegen en wat filmpjes gekeken en wat gepraat, ze wist me te vertellen dat ze erg fan is van Azië (Korea en Japan in het bijzonder) en hoopt er dit jaar eens heen te gaan. Zelf is ze dus afkomstig uit Spanje en ze gaat er geregeld terug. Ik voelde wel dat ik steeds meer zelf het heft in handen moest nemen om het gesprek gaande te houden en had precies toch ergens het gevoel dat ze zoiets had van "de daad is gedaan, het is goed geweest". Jammer want voorheen had ik wel het gevoel dat het een oprecht lief en zacht meisje is.

Ik vroeg haar tot slot om de tijd nog vol te maken met een massage. Dit stelde niet veel voor, heel erg zacht en ze had hier precies ook nog niet echt veel ervaring mee. Nu ja goed, de laatste minuutjes moesten vol dus. Tijdens de massage nog wat gekletst en dan was de tijd om.
Kleren terug aan gedaan en ook zij kleedde zich terug aan. Ik bedankte haar voor het leuke uurtje en vroeg haar hoe lang ze nog in Hasselt zou zijn. Nog een 2-tal weken wist ze me te vertellen (of dat heb ik er toch van verstaan).

Tot slot nam ze me mee terug naar beneden tot aan de deur, bedankte ze me en gaf ze me een laatste kus.
Sara is een lief en zacht meisje dat naar mijn gevoel goed aanvoelt wat de klant graag heeft. Ze neukt en pijpt lekker met condoom maar alles is eerder aan de zachte kant. Als je het graag wat steviger en harder hebt, ben je bij haar niet echt aan het juiste adres. Ook jammer dat ze niet tongzoent en laat beffen, want wat zien die schaamlippen er heerlijk uit (persoonlijke smaak natuurlijk).

Zou ik er nog eens terug gaan? Die kans zit er wel in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-young-hot-new.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Haar gestuurd op WA en kreeg hierna de nodige info.

Eens aangekomen op haar adres, mocht ik een berichtje sturen dat ik er was.
Ze komt je dan ophalen en dan de trappen omhoog.

Financiële kant geregeld en dan gingen mijn kleren uit.
Ze raakt en kust je zachtjes, maar ze zoent toch niet echt vol. Haar tepels zijn beetje gevoelig, maar wat een enorm mooie set borsten dat ze heeft.
Terwijl zij mij aan het aftrekken was, speelde ik met haar poesje.

Kort erna nam ze een condoom en gaf ze mij een degelijke blowjob.
Ze vroeg dan welke positie ik eerst wou, zoals altijd cowgirl gekozen.
Deed ze tot ze een beetje moe werd en dan heb ik het overgenomen - doggy en missio.

Nadat ik klaargekomen ben, gaf ze mij natte doekjes om alles proper te maken.
Small talk tot het einde en met een paar kusjes naar huis.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-young-hot-new.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Sara , Leuven

Gisteren ontmoet in Leuven in een grote kamer in //GEN ADRES GEGEVENS AUB . Het is het meisje van de foto's; mooi slank met mooie borsten en heerlijk kontje.

We rekenen af, praten wat, muziekje op en we gaan rustig liggen en ik begin haar te strelen en zoenen. Vanaf dan begint een onophoudelijke klaagzang van "niet teveel zuigen aan tepels", terwijl ik haar amper met de tong aanraak, zelfde scenario bij het beffen "niet zo maar zo, etc". Dat gecombineerd met de hitte, ideale cocktail om de goesting beneden de vriestemperatuur te krijgen . Dan maar pmz (deed ze wel goed), doggy maar de goesting was dan alang over. Na een half uurtje vertrokken.

Ze was wel zo eerlijk om me maar een half uur aan te rekenen ipv initieel uur

Hethalingsgevaar : 0%
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft ze grote schaamlippen, tegen mij zegt ze dat ze grote schaamlippen heeft en heb normaal afspraak met haar morgen, maar na deze review wil ik annuleren. Ook heb ik het gevoel dat ze liegt over haar schaamlippen gewoon om extra klanten te hebben. Kan u dit bevestigen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft ze grote schaamlippen, tegen mij zegt ze dat ze grote schaamlippen heeft en heb normaal afspraak met haar morgen, maar na deze review wil ik annuleren. Ook heb ik het gevoel dat ze liegt over haar schaamlippen gewoon om extra klanten te hebben. Kan u dit bevestigen?
Ze heeft inderdaad grote schaamlippen.
 
Ze zou terug zijn , ...iemand recente ervaring mee ?
Ik ben er gisteren geweest. Petite meisje met mooi lichaam. Dat is het dan ook. 0 affectie, heb ook al veel knappere meisjes gezien dus voor mij niet herhalingsvatbaar.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-young-hot-new.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had van haar zoveel meer verwacht.
Ik belde aan netjes op tijd. En zij begon blijkbaar te sms'en of ik het was. Dan belde ze me op en ik kreeg al onder mijn voeten.
Ik kleedde me uit en wou nog douchen. Dit kon en zij bleef in de kamer. Ze maakte het wel gezellig daar. Ik had de indruk dat ze iets genomen of gerookt had. Eerst massage. Dat was om te lachen. Wat strelen in feite. Ik vroeg of ik haar mocht masseren. Want van mijn massage kon ik niet genieten. Ze is wel heel knap en heeft haast een perfect lichaam. Na de massage begon ik haar te beffen. Maar het deed haar niet veel.
Ik terug op mijn rug en ze begon te pijpen. Ik werd amper hard. Ze wou neuken. Maar met een halfslappe… lukte niet echt. Weer begonnen met de streelmassage en begon dan te zeiken dat het mijn schuld was! Ik had slechte energie en ontspande mij te weinig.
Ok dan stopte ik maar. Ze gaf me wat geld terug en ik was een ervaring rijker….
 
Zo jammer want qua uiterlijk is ze voor mij echt een 10
Ze zag er echt niet nuchter uit. Ze vroeg zelfs of IK drugs genomen had!? Ik dacht wááát?! Tegen wie zeg je het?
Dus mss of wss ligt de service aan dat. Als ik wist dat ze nuchter is dan mss een nieuwe kans geven. Maar als ik er nu aan terugdenk… not really. 120 euro om tweemaal tegen mijn botten te krijgen. Had dan nog spijt achteraf dat ik met mijn tong in haar gezeten had. Dacht. Sebiet heb ik nog een ziekte ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan