Westervoorter in elkaar geslagen door begeleiders prostituee

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk is het niet normaal om je geld terug te vragen als je een Prostituee hebt laten komen.
Je maakt van tevoren een afspraak met haar en laat haar komen en geeft haar het afgesproken bedrag.
Eenmaal gegeven blijft gegeven.
Je kan natuurlijk wel vriendelijk vragen of je het gedeelte of het gehele bedrag terug mag hebben.
In nota bene dezelfde posting....
 
Als je rustig en aandachtig leest zie je dat het een het ander niet tegenspreekt.
We dwalen een beetje af, maar ik lees in zin 1:
- Het is niet normaal om je geld terug te vragen als je een prostituee hebt laten komen

En dan in zin 4:
- Je kan natuurlijk wel vriendelijk vragen of je het gedeelte of het gehele bedrag terug mag hebben.

Dus eerst met veel aplomb beweren dat 'het niet normaal is' om twee zinnen daarna te stellen 'dat je het best vriendelijk kan vragen'.
 
In nota bene dezelfde posting....
Pas maar op, voor je het weet gaat hij weer met zichzelf praten:

 
Pas maar op, voor je het weet gaat hij weer met zichzelf praten:

een zogenaamd intern gesprek.
 
Knap hoor Gaastra, precies hetzelfde terugzeggen zoals je was er toch niet bij. Nogmaals: Jij ook niet! Waarom denk jij dan dat je het allemaal beter weet. En het interesseert mij inderdaad niet wat die Roemenen hun versie is. Die vrouw had meteen kunnen ruiken dat die kerel gedronken had, maar nee hoor, eerst 300 euro aanpakken en dan iemand verrot laten slaan. En jij hebt daar alle begrip voor. Dat vind ik dus rare denkbeelden.
Kijk nu zijn we er, het maakt jou niet uit wat de versie is van de tegenpartij.

Het zou zomaar kunnen dat die Roemenen geen enkele schuld hebben.
 
Ze was helemaal niet lang binnen geweest, in welke tijd had hij haar dan moeten verkrachten?
We dwalen steeds verder af.

Nu wordt het een theoretische discussie over hoeveel tijd je nodig hebt om iemand te verkrachten.

En voor de duidelijkheid van de spelregels:

 
We dwalen een beetje af, maar ik lees in zin 1:
- Het is niet normaal om je geld terug te vragen als je een prostituee hebt laten komen

En dan in zin 4:
- Je kan natuurlijk wel vriendelijk vragen of je het gedeelte of het gehele bedrag terug mag hebben.

Dus eerst met veel aplomb beweren dat 'het niet normaal is' om twee zinnen daarna te stellen 'dat je het best vriendelijk kan vragen'.
Of het nu met aplomb is gezegd, of met veel aplomb, maakt niets uit.

Het is niet normaal om in een restaurant een maaltijd te bestellen en niet te betalen. Als je niet geserveerd kreeg wat je bestelde, of wanneer er een vlieg in de soep drijft, kun je natuurlijk wel vriendelijk vragen of een gedeelte of het hele bedrag van de maaltijd niet in rekening wordt gebracht.

Volgens jou zou ik mijzelve hier tegenspreken maar ik zie dat niet zo.

Even goeie vrinden!
 
Waarom stel jij je continu op als Gaastra's begeleider, of als zijn oudere broer die wél het vbo heeft afgerond?
 
Jij blijft maar van alles aannemen wat je helemaal niet weet. Ze was helemaal niet lang binnen geweest, in welke tijd had hij haar dan moeten verkrachten?
Maar jij weet het ook niet.
Het is alleen nog maar gebaseerd op een verklaring van de Westerfoorter.
Een eenzijdige verklaring dus.
Wij weten niet wat er precies is voorgevallen dat zijn ze nu aan het uitzoeken
 
Dat kan, of misschien heeft hij haar wel in zijn testament ingeschreven.
;-)
En talloze ongefundeerde verzinsels
Daar zijn we allemaal, in mindere of meerdere mate, goed mee bezig n.a.v. dat ene berichtje.

Wanneer we elkaar daar niet om aanvallen kan het verhelderend werken, omdat allerlei neigingen tot vooroordelen aan het licht komen. Niet iets om ons voor te schamen, wel goed om ons van bewust te worden.
 
Er komt hier vooral één persoon wijsneuzerig over
Ik zou alles heel zorgvuldig moeten teruglezen om te kijken of een van ons niet wijsneuzerig overkomt.

;-)

Ook mijzelf reken ik daaronder. Dat geef ik in alle bescheidenheid toe.

Kijk, ik stel zonder arrogant te zijn vrijblijvend mijn standpunten ter beschikking. Als vervolgens iemand toch volhardt in een onjuiste mening, dan heb ik dat gewoon te accepteren, zonder nijdig te worden of iemand te veroordelen.
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan