WHEM Blossom, Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met Blossom? Heb nog geen review van haar kunnen vinden maar ben wel nieuwsgierig. Het is voor mij iets te prijzig om alleen af te gaan op de foto's van de website met de kans dat het tegenvalt.

Hoi Pieter85
Voor mij en vele andere wandelaars die al tijdje wandelen is het niet te prijzig, dus ik zal binnenkort wel haar een bezoekje brengen.
 
Heeft iemand ervaring met Blossom? Heb nog geen review van haar kunnen vinden maar ben wel nieuwsgierig. Het is voor mij iets te prijzig om alleen af te gaan op de foto's van de website met de kans dat het tegenvalt.



Ben al meerdere keren bij blossom geweest, is ze de beste? Nee. Is ze de slechtste ook niet. Een prima 7. Masseert sensueel en soms wild, hangt er maar net af hoe de wind waait. Ze is een mooie lichtgetinte dame met een afrokapsel. Die gooit ze ook in de strijd. Ze heeft niet de grootste vormen (zowel voor als achter), maar als je dat geen probleem vindt, dan is dat prima.


Techniek is prima, maar niet uitstekend. Al met al geef ik een 7 voor de gehele experience.

P.s.
Dame staat niet open voor meer dan masseren. Dat zit er niet in heren, zelfs ook niet een klein kusje op de mond…
 
Heeft iemand ervaring met Blossom? Heb nog geen review van haar kunnen vinden maar ben wel nieuwsgierig. Het is voor mij iets te prijzig om alleen af te gaan op de foto's van de website met de kans dat het tegenvalt.

Blossom is een mooie meid om te zien en aardig in omgang. Paar keer bij haar geweest. Is zoals gezegd niet de beste masseuse maar ook niet de slechtste. Onlangs geweest. Allereerst je onnodig laten wachten dan lang laten douchen, vervolgens lang zelf douchen, weinig massage en veel tijd uit trekken om schoon te maken na die tijd. Oftewel matig.
 
Blossom al vaak bezocht.. maar moet zeggen dat het heel verschillend is hoe je haar treft. Gisteren geweest en vond haar minder dan de andere keren. Net als hierboven beschreven, lang wachten daarna zelf lang douchen ( niet samen ook gezellig ff ) .. en de massage minder sensueel dan ik van haar gewend ben.
 
klopt temptation is wel super qua dames , hygiëne , ontvangst … enige voordeel .. hier mag ze misschien wel meer dan alleen masseren 😊
Dat mag bij Temptation ook wel hoor. Laatst met een dame gedaan . En ze vertelde het ook gewoon aan de telefoniste bij het afrekenen . Ze zei je hebt haar er toch wel goed voor betaald .....
 
Wat Huub op 17 januari schrijft verbaast mij zeer. Verwart hij Temptation niet met een andere salon? Dat een dame extra's doet en dat bij de receptie meldt kan ik mij niet voorstellen. Wat heeft hij dan met die dame gedaan? Ik kom al jaren bij Temptation en heb zoiets nog nooit meegemaakt. Recent heb ik enkele dames gevraagd of zij dit wisten. Geen van hen herkende dit. Bij aanwezigheid van de "bazin" zou dit het einde van de loopbaan bij Temptation van de dame betekend hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan