WHEM Duitse tattoo new

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

frikandel

Vaste klant
190
03/03/22
170
6
Gisteren in de sixsens enkele nieuwe meiden gespot en ik kleedde me net aan om te vertrekken zag ik net een pareltje.

Een Duitstalige tamelijk sterk getattooeerde dame eind 20 begin 30. Tepelpiercing en ze liep topless rond. Onder haar billen stond er black flower getatoeëerd in dikke zwarte letters.

Hoe heet deze en wie heeft er ervaring mee ?? Wat een droomvrouw ..
 
Dat is Lea 2 (er was tot voor kort een Duitse skinny lange Jennifer Aniston look a like, die ook Lea als werknaam had). Inderdaad een spectaculair uiterlijk. Te herkennen onder meer aan een kroon op haar linkerbovenarm en tekst op haar ruggengraat, die tepelpiercing en duidelijk langer dan de gemiddelde Roemeense. Ze vroeg extra voor tongzoenen (€100/30 en €200/60) dus van een kamer met mij is het niet gekomen. Een Duitser die met haar de kamer op was geweest vond haar matig. Maar ze is erg aangenaam voor het oog!
 
Bedankt voor de info, met zo een looks is die prijs wel gerechtvaardigd uiteraard. Hopelijk kan ik wat losweken bij haar en wordt de ervaring beter dan matig. Nuja, beter matig dan Rotslecht wat ik ook al gehad heb in SS. Maar 70 of 80% wel zeer goede ervaringen.

Wat een moordgriet, heb haar maar amper kunnen bekijken, bij t overhandigen van geld bij de lockers maar was direct verkocht 😅 ga jij vandaag of morgen ook weer? T weer begint te beteren weer namelijk. Gisteren al voor 3 uur gekamerd dus twijfel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan