WHEM WHEM Sugar Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand deze al bezocht? Ik denk dat ze onder een andere naam al adverteerde.

Klopt, adverteerde eerder onder de naam Samantha. Foto's zijn ook nog van toen. Ze is weinig veranderd. Ontvangt privé volgens Redlight maar ik heb haar een paar jaar geleden bezocht in de Schippersstraat. Heeft een flinke paal die keihard wordt. Ben toen in verschillende posities goed genomen. Voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb haar 5 jaar geleden in Antwerpen ontmoet in Que Pasa en ze was in gezelschap met vrienden. Nam me mee naar haar huis en een week later samen nog gefeest. Heb nog contact via diverse soc. media kanalen, maar die deel ik niet.

Het enige wat ik mee kan geven is enkele foto's recent zijn en andere niet. Ik vind haar lichaamsbouw mooi hebben met grote facetten die een tg dame kan hebben. Al hadden we heerlijke seks gehad, dat was op basis van fun. Daarom zal ik daar verder geen details noemen omdat dit een vertekend beeld geeft.

Let wel dat mijn bijdrage van een mazzelpik is en ik weet verder dat ze genoeg reist en niet altijd in België beschikbaar is.


Groetjes CG
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan