Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@PedroJ1990
Hoe zou je baas er achter moeten komen dat je dit doet? Dat zal volgens mij niet door je naam komen, maar omdat je gezien wordt.

Belangrijker: wat gaat het je baas aan wat je in je vrije tijd doet? Alleen of je je werk goed doet is van belang. Zou mijn baas over mijn hobby beginnen, dan heb ik hem niks te vertellen, want gaat hem niks aan. Tenzij hij tips wil voor een leuke dame.
In het algemeen klopt dat.
Echter, als jij (doordat jij een 'gevoelige' functie hebt) chantabel zou worden ligt het wat anders, met jou als grote verliezer.
 
Precies. Ik ben daar heel open in waarom niet?
Als je een klik hebt met een dame en die ziet dat er niets gefaked wordt wordt zij ook open. Ik weet van verschillende dames de echte naam, leeftijd ect. Ik heb ook foto's en namen gezien van kinderen en kleinkinderen. Geen echtgenoten.
Oh ja vergat ik de namen van de honden en katten
 
Laatst bewerkt:
@PedroJ1990
Hoe zou je baas er achter moeten komen dat je dit doet? Dat zal volgens mij niet door je naam komen, maar omdat je gezien wordt.

Belangrijker: wat gaat het je baas aan wat je in je vrije tijd doet? Alleen of je je werk goed doet is van belang. Zou mijn baas over mijn hobby beginnen, dan heb ik hem niks te vertellen, want gaat hem niks aan. Tenzij hij tips wil voor een leuke dame.
Tja, ge weet nooit met welke dame ge afspreekt en dat haar man blijkt uw baas te zijn eh :D Of iets gelijkaardig. Ik ken verhalen ... . Maar inderdaad normaal gezien door mijn naam enkel zou het niet mogen. Voor het gezien worden neem ik voorzorgsmaatregelen, de kans dat ik gezien word door m'n baas is nihil (meestal feestjes met verlof en als hij aan het werken is dus) maar ik zet bv nooit mijn voertuig op de parking van een club maar bv voor een bakker zodat ik kan zeggen dat ik gewoon naar de bakker ga of een vriend kom bezoeken ;).
 
Tja, ge weet nooit met welke dame ge afspreekt en dat haar man blijkt uw baas te zijn eh :D Of iets gelijkaardig. Ik ken verhalen ... . Maar inderdaad normaal gezien door mijn naam enkel zou het niet mogen. Voor het gezien worden neem ik voorzorgsmaatregelen, de kans dat ik gezien word door m'n baas is nihil (meestal feestjes met verlof en als hij aan het werken is dus) maar ik zet bv nooit mijn voertuig op de parking van een club maar bv voor een bakker zodat ik kan zeggen dat ik gewoon naar de bakker ga of een vriend kom bezoeken ;).

Aha, dus daarom moet ik altijd bij de sexclub parkeren als ik naar de bakker ga. De hele parking van de bakker staat vol met klanten van de sexclub.

On-topic: ik gebruik gewoon mijn eigen voornaam. Die naam komt veel voor en met enkel die voornaam kunnen ze niet zo veel.
 
Wat voor verhalen ken je dan? Beetje raar dat een baas die is getrouwd met een DVP een werknemer er op aanspreekt dat die een DVP bezoekt.
Of het zover gaat weet ik nu niet maar gewoon mensen die hun baas tegenkomen op een seksfeest bv of als man van een DVP. Of die werknemers daar dan negatief over aangesproken worden is iets anders. Maar ik zou het ongemakkelijk vinden althans.
 
Mijn eigen voornaam, heb dan ook geen exotische naam waarvan er maar tien zijn in België :)

En de meeste dames gebruiken hem toch nooit, maar 1 dame waar ik regelmatig mee afspreek spreekt me aan met mijn voornaam. Maar goed, ik ken dan ook weer haar echte voornaam.
 
Mijn eigen voornaam, heb dan ook geen exotische naam waarvan er maar tien zijn in België :)

En de meeste dames gebruiken hem toch nooit, maar 1 dame waar ik regelmatig mee afspreek spreekt me aan met mijn voornaam. Maar goed, ik ken dan ook weer haar echte voornaam.
De meeste dames kunnen al de namen die bij hun langs komen toch niet onthouden. Pas als je hen vaker bezoekt.
Anders heet je gewoon schat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan