Wie gebruikt zijn eigen voornaam bij afspraak en wie niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het niet persė over de naam, maar over tweede simkaart, parkeren en meer "problemen"
Heb je tips voor parkeren? Wil niet dat opeens mn sleutels en auto wegzijn van 27k.. Afpakken lukt ze niet of ze moeten een moordplegen. Ben voortaan van plan gewoon ookal ben ik naakt een heuptasje om te doen met al mn kostbare spullen! Wil niet dat er plots iets uit mn jas of broek verdwijnt als ze ergens in een hoek van een kamer naast een deur liggen..
 
normaal gebruik ik een variant op mijn naam.. Andere spelling .. Hoewel in een vlaag van verstandsverbijstering tijte ik in een reply vandaag mijn echt gespelde naam.. Hmmmm.. beetje kut , mijn naam heeft een vreemde spelling wat je kunt terugvoeren tot mij als je even moeite doet.. maarja..
Dus nu vraav ik mij af.. afspraak doorzetten, is vriendelijke dame of op standje stil gaan …
 
normaal gebruik ik een variant op mijn naam.. Andere spelling .. Hoewel in een vlaag van verstandsverbijstering tijte ik in een reply vandaag mijn echt gespelde naam.. Hmmmm.. beetje kut , mijn naam heeft een vreemde spelling wat je kunt terugvoeren tot mij als je even moeite doet.. maarja..
Dus nu vraav ik mij af.. afspraak doorzetten, is vriendelijke dame of op standje stil gaan …
Gewoon gaan en plezier hebben 😊👍
 
Ik begon met mijn voornaam, vrienden zeiden dat dat niet slim was. Toen gebruikte ik de naam Stat in NL en m'n echte naam in het buitenland. Maar vergat dat mijn Whatsapp op mijn echt naam stond :ROFLMAO:

Ik gebruik ze nu door elkaar.
 
Ik gebruik ook altijd mn eigen voornaam, maar kijk wel altijd vantevoren of de dame redelijk bekend is, m.a.w. of ze te vertrouwen is. Dat geeft mij toch een wat vertrouwelijk gevoel ivm chantage of andere gekkigheid 😉
 
Toen ik de eerste keer naar een DVP ging vroeg ze aan mij: "Hoe heet je?" Ik begon te stotteren en de dame zij toen tegen mij: "Ik vind je een echte Marc!" Ik hoefde geen antwoord te geven, maar sindsdien noem ik mijzelf 'Marc' en denk dan aan m'n eerste keer bij die beeldschone en spontane prostituee.
Inmiddels zijn er dames die ik al jaren ken. Bij hen gebruik ik natuurlijk wel mijn eigen naam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan