Zoals de titel al zegt: wie heeft ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe zoekt een bi vriendin, en prijst zichzelf aan met dat ze goed kan pijpen? Kan iemand me dat gendergedoe nog 1 keer uitleggen?Zoals de titel al zegt: wie heeft ervaring met haar?
Dank voor de info.Ik ken haar, heb haar ooit bezocht op een vakantiepark (bungalow) in de bossen bij Arnhem-Noord. Ze noemde zich toen Bo, ben een keer voor niets er naartoe gegaan en heb later nog eens afgesproken. Naderhand meen ik haar te herkennen van een advertentie die ze destijds had toen ze in Arnhem / Duiven ontving. Heb daar toen vanaf gezien ivm haar dope uiterlijk.
Kan er kort over zijn, skinny dame met kleine tietjes. Beloofd veel maar komt haar afspraken niet na. Niet doen zonde van je geld en tijd!
Dat is ze zeker, herken haar aan de Dolfijn tatoo op d'r rug, ze ziet er inmiddels afgeleefd uit kan ik je verzekeren.Volgens mij de oude kende Bernadette
Geile MILF Bernadette verbaast zichzelf met squirten en anaal - Film - Kim Holland
Arnhemse Bernadette (38) is een geile MILF die prachtig aangekleed naar een hotel in Amersfoort is gekomen voor haar allereerste sex opname! Hoewel ze natuurlijk best ervaren is en precies weet wat ze lekker vindt en hoe ze een man helemaal gek kan maken van geilheid, blijkt zij zichzelf toch...www.kimholland.nl