WHEM Wie heeft er ervaring met Arnhemsmeiske?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken haar, heb haar ooit bezocht op een vakantiepark (bungalow) in de bossen bij Arnhem-Noord. Ze noemde zich toen Bo, ben een keer voor niets er naartoe gegaan en heb later nog eens afgesproken. Naderhand meen ik haar te herkennen van een advertentie die ze destijds had toen ze in Arnhem / Duiven ontving. Heb daar toen vanaf gezien ivm haar dope uiterlijk.

Kan er kort over zijn, skinny dame met kleine tietjes. Beloofd veel maar komt haar afspraken niet na. Niet doen zonde van je geld en tijd!
 
Ik ken haar, heb haar ooit bezocht op een vakantiepark (bungalow) in de bossen bij Arnhem-Noord. Ze noemde zich toen Bo, ben een keer voor niets er naartoe gegaan en heb later nog eens afgesproken. Naderhand meen ik haar te herkennen van een advertentie die ze destijds had toen ze in Arnhem / Duiven ontving. Heb daar toen vanaf gezien ivm haar dope uiterlijk.

Kan er kort over zijn, skinny dame met kleine tietjes. Beloofd veel maar komt haar afspraken niet na. Niet doen zonde van je geld en tijd!
Dank voor de info.
Duidelijk: wegblijven.
 
Volgens mij de oude kende Bernadette
 
Volgens mij de oude kende Bernadette
Dat is ze zeker, herken haar aan de Dolfijn tatoo op d'r rug, ze ziet er inmiddels afgeleefd uit kan ik je verzekeren. :sick:
 
Ze is inderdaad wat afgetakeld. Een aantal keer met haar afgesproken. 1x in een park. Afspreken ging wat lastig omdat ze niet altijd even goed bereikbaar is. Eenmaal mn lul in haar mond begint ze heerlijk te zuigen tot diep achter in haar keel. zoal geadverteerd met veel spuug en slijm. Lekker nat en je mag haar hoofd vasthouden en tempo bepalen. Keer daarna in een bos afgesproken. Zelfde verhaal.
Tot de laatste keer: ontvangen in een kamer 2 hoog boven. Duurde een half uur voordat we uiteindelijk van start gingen. Volgens mij had ze van tevoren een pijpje gerookt en ze was heel de tijd op haar telefoon bezig. Uiteindelijk lekker klaar gezogen maar die laatste keer haalt het gemiddelde wel naar beneden...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan