Wie heeft er ervaring met Nokky uit DenHaag ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwam deze tegen op SJ
Meestal staat er bij de Thaise masseuses vermedlt dat ze werkzaam zijn in een salon.
Weet iemand wat meer over haar ? Zou misschien 1 van de weinigen kunnen zijn die nog privé doet.


Ik ben ook wel benieuwd - zeker nu - of ze inderdaad thuis werkt .
De achtergrond van de foto's ziet er overigens wel erg uit als een van de salons , maar goed - het kan natuurlijk heel goed dat ze ergens gewerkt heeft, daarvan haar foto's gebruikt en nu voor zichzelf werkt

Zelfde vraag heb ik overigens over Kayla uit Den Haag (Kinky):
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/5985814-kayla
 
Aan de foto's te zien lijkt dit thuis maar ja schijn bedriegt.
Gaan we uitzoeken.
Nokky heb ik overigens getracht te bereiken via het nummer wat er vermeldt staat maar daar wordt niet via WA op gereageerd
 
Ik ben ook wel benieuwd - zeker nu - of ze inderdaad thuis werkt .
De achtergrond van de foto's ziet er overigens wel erg uit als een van de salons , maar goed - het kan natuurlijk heel goed dat ze ergens gewerkt heeft, daarvan haar foto's gebruikt en nu voor zichzelf werkt

Zelfde vraag heb ik overigens over Kayla uit Den Haag (Kinky):
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/5985814-kayla
Wooh Kayla is op de fotos te zien een heerlijke vrouw en met hele aantrekkelijke tarieven. Ben benieuwd of er wandelaars zijn met ervaringen met haar. 🙏🙏
 
Aan de foto's te zien lijkt dit thuis maar ja schijn bedriegt.
Gaan we uitzoeken.
Nokky heb ik overigens getracht te bereiken via het nummer wat er vermeldt staat maar daar wordt niet via WA op gereageerd

Op de eerste en tweede foto zie je een grote spiegel aan het hoofdeinde van het bed , en dan de decoratief gevouwen handdoek met bloemen.
Verder zijn de foto's door een andere persoon genomen . (vrij veel thuis-foto's zijn zichtbaar zelf genomen) .

Natuurlijk _kan_ dat ook thuis maar het is wel heel typisch een salon inrichting met salon-stijl foto's.
Ik kon deze kamer alleen niet terugvinden bij de foto's op de sites van de diverse Thaise salons in Den Haag .

Maar goed - thuis werken en de (eigen, hopelijk ) foto's gebruiken die gemaakt zijn voor de salon zou best kunnen.
 
Wooh Kayla is op de fotos te zien een heerlijke vrouw en met hele aantrekkelijke tarieven. Ben benieuwd of er wandelaars zijn met ervaringen met haar. 🙏🙏

Ik stelde mijn vraag niet voor niets :) - ze ziet er heel mooi uit .
Alleen wat betreft de tarieven - je hebt wel gezien dat ze alleen adverteert met erotische massage /b2b ?
Daarvoor is 100 p.u. (en 70 /30 min) stevig aan de prijs - Standaard in de Thaise erotische salons is 60 of 70 per uur .
 
Ik stelde mijn vraag niet voor niets :) - ze ziet er heel mooi uit .
Alleen wat betreft de tarieven - je hebt wel gezien dat ze alleen adverteert met erotische massage /b2b ?
Daarvoor is 100 p.u. (en 70 /30 min) stevig aan de prijs - Standaard in de Thaise erotische salons is 60 of 70 per uur .
Je hebt inderdaad helemaal gelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan