Recensie Sim, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naymenu

Vaste klant
142
15/04/23
190
9
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/droom-massage_7660275
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Sim geweest. Ze is Hindoestaans volgens mij. De massage was redelijk. Aftrekken ging lekker. Ze is een sympathieke dame die ook aan huis komt als het niet te ver van haar locatie bij het Zuider Park vandaan is. Voor de prijs die ze vraagt zijn er wel betere adresjes zoals b.v. De Thaise salons beschikbaar. Ze maakte wel het hele half uur af, dus degene die een uur boekte en al na drie kwartier klaar was, kan volgende keer ook beter voor korter gaan.
 
Deze dame recent ook bezocht. Aan vriendelijkheid mankeert het niet. Massage is matig, de gemiddelde Thai salon doet dat velen malen beter. Body to body was ronduit slecht. Mevrouw hield ook haar broekje aan.
Stond na 3 kwartier ook weer buiten, met een lege zak en daarmee is alles gezegd...
 
Afgelopen week bij Sim geweest. Ze is Hindoestaans volgens mij. De massage was redelijk. Aftrekken ging lekker. Ze is een sympathieke dame die ook aan huis komt als het niet te ver van haar locatie bij het Zuider Park vandaan is. Voor de prijs die ze vraagt zijn er wel betere adresjes zoals b.v. De Thaise salons beschikbaar. Ze maakte wel het hele half uur af, dus degene die een uur boekte en al na drie kwartier klaar was, kan volgende keer ook beter voor korter gaan.
Mxx
Voor mij is ze een toffe lieve dame al die negatieve reactie's over haar klopt dus echt niet ik had een uur geboekt en was ook eerder klaar maar ze gaf zelf aan of ik nog verder wou of niet dus de keuze ligt aan jou en als je vind dat je de uur af moet maken dan kan je dat ook gewoon aangeven een hele lieve dame is
goeie ervaring ermee .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan