Recensie Sasha, J'aime La Vie, Zwolle 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Conrads

Stamgast
348
15/09/21
137
50
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Locatie is echt outdated. Echt aan opknapbeurt toe.

Gekozen voor een half uur met dame Sasha, ze is een Russische dame, verzorgd uiterlijk. Niet de jongste meer. Lichamelijk ook niet meer vergelijkbaar met de foto's van de website.


Ook kennis gemaakt met Sanne, lijkt ook niet op de dame van de foto's.

Ik werd door het huis, door het washok naar buiten geleidt naar een tuinhuisje.
Binnen zag het er aftands uit. Jacuzzi erin, klein bedje. In een ander bijgebouwd tuinhuisjs stond de douche en de wc. Tuinhuisje is supersfeerloos ingericht.

De sessie zelf: douchen was mogelijk. Na het douchen kon ik op mijn buik liggen. Sasha begon kwartier lang zachtjes saai te aaien op mijn rug en benen. Erna masseerde ze nog niet eens 5 minuten lang met haar bovenlichaam. Op de achtergrond was de jacuzzi sfeervol aan het brommen. Ik mocht eindelijk omdraaien. De opbouw was er niet echt meer.. Heel weinig front massage. Ik moest snel komen leek het. Ze ging rukken zonder enig tantrish gevoel. Dus hard sjorren om maar te zorgen dat ik klaar kwam.

Ik heb betere 30 minuten massages gehad, en ook mooiere locaties gezien.

Ik vind Sasha niet de moeite waard, zelfs niet voor de lage prijs van 70 euro. Gare locatie bepaald ook misschien de sfeer.

Mijn advies: overslaan salon en de dame.
 
Laatst bewerkt:
Locatie is echt outdated. Echt aan opknapbeurt toe.

Gekozen voor een half uur met dame Sasha, ze is een Russische dame, verzorgd uiterlijk. Niet de jongste meer. Lichamelijk ook niet meer vergelijkbaar met de foto's van de website.


Ook kennis gemaakt met Sanne, lijkt ook niet op de dame van de foto's.

Ik werd door het huis, door het washok naar buiten geleidt naar een tuinhuisje.
Binnen zag het er aftands uit. Jacuzzi erin, klein bedje. In een ander bijgebouwd tuinhuisjs stond de douche en de wc. Tuinhuisje is supersfeerloos ingericht.

De sessie zelf: douchen was mogelijk. Na het douchen kon ik op mijn buik liggen. Sasha begon kwartier lang zachtjes saai te aaien op mijn rug en benen. Erna masseerde ze nog niet eens 5 minuten lang met haar bovenlichaam. Op de achtergrond was de jacuzzi sfeervol aan het brommen. Ik mocht eindelijk omdraaien. De opbouw was er niet echt meer.. Heel weinig front massage. Ik moest snel komen leek het. Ze ging rukken zonder enig tantrish gevoel. Dus hard sjorren om maar te zorgen dat ik klaar kwam.

Ik heb betere 30 minuten massages gehad, en ook mooiere locaties gezien.

Ik vind Sasha niet de moeite waard, zelfs niet voor de lage prijs van 70 euro. Gare locatie bepaald ook misschien de sfeer.

Mijn advies: overslaan salon en de dame.
Misschien doorrijden naar Temptation in Deventer locatie die er altijd goed uitziet en leuke dames 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan