WHEM Wie heeft ervaring met Pocahontas NL Jennifer Eindhoven sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het kriebelde zo erg daardoor toch een afspraak gemaakt. Op tijd aangekomen moet je tegenover wachten en haalt ze je op. Oke, ze zag er prima uit en ze deed gezellig toen we naar haar appartement gingen. Daar aangekomen hoorde ik harde muziek uit een andere kamer komen en kreeg ik het gevoel alsof daar iemand aanwezig was. Ze loodst je meteen naar de slaapkamer dus prima en discreet. Toen op bed beland met haar en eerst wat aftasten. Redelijk mooi lijf en super lange haren. Borsten zijn prima maar wel wat slapper. Tevens heeft ze een beetje een hangbuikje. Tijdens het voorspel rook ik al een zure lucht. Ik vraag me dan altijd meteen af waarom iemand niet fris ruikt? In haar advertentie staat nota bene dat ze hygiëne belangrijk vindt. Ze heeft me met condoom gepijpt en vervolgens ging zij bovenop. Hier was niet veel aan en op een gegeven moment het sein gegeven voor doggy. Eenmaal haar vanachter nemend komt er een bizarre zure lucht naar boven. Een granny smiths is er absoluut niets bij. Ik gok dat de ph waarde rond de 1/2 moet zijn geweest. Ik heb het verstand op 0 gegooid en ben gaan stoten tot ik het rubbertje volspoot.

Al met al zou ik hier niet naar toe gaan. Ze is aardig en gezellig en het is niet zo slecht, maar de geur is alles bepalend. Als jij van zure lucht houdt is dit de dame voor jou!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan