Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je dood bent ben je dood. Eind goed al goed 🫠
De juf vroeg aan de klas, waar gaan we heen als we dood gaan.
Jantje steekt zijn vinger op, en zegt, ik weet het juf, naar God,
Hoe weet je dat Jantje, zei de juf. Nou gisteren stond de slaapkamerdeur van mijn ouders open, en ik hoorde mijn moeder zeggen, oh God ik kom.
Maar gelukkig lag mijn vader op haar, die hield haar tegen

Laatst bewerkt:
Als je dood bent ben je dood.
Je mag dan nog 1000 keer vertrouwenspersonen hebben die weten wat je uitspookt, maar als je tijdens de seks de geest zou geven, ga je die personen in alle geval niet meer kunnen vertellen wat je laatste gevoelens waren.

Dacht je bij je laatste stuiptrekking: ik ben aan het komen? Of dacht je: ik ben aan het gaan...

Ik heb ooit een blunder begaan. Ik had mijn sporthorloge aangedaan voor een hardlooptraining. Ik vergat alleen het horloge uit te doen, dus mijn training liep de hele dag door. Na mijn hartlooptraining liep ik een dikke 2 uur te struinen over de wallen. Aan het einde van de dag deed ik mijn horloge uit waarmee mijn gegevens automatisch werden geüpload naar STRAVA. :mad:o_O😒

Op STRAVA zitten al mijn sportvrienden en familie. Velen hebben gezien waar ik was en konden zelfs zien waar ik wel erg lang op 1 plek bleef staan terwijl mijn hartslag enorm omhoog ging. ;)

Tja, vanaf dat moment is mijn geheim geen geheim meer. Heb mijn training, (trainingen :p) natuurlijk wel snel van STRAVA verwijderd. Vooral allerte sportmaatjes weten er nu van, familie gelukkig niet. 🙃

Ik heb ooit een blunder begaan. Ik had mijn sporthorloge aangedaan voor een hardlooptraining. Ik vergat alleen het horloge uit te doen, dus mijn training liep de hele dag door. Na mijn hartlooptraining liep ik een dikke 2 uur te struinen over de wallen. Aan het einde van de dag deed ik mijn horloge uit waarmee mijn gegevens automatisch werden geüpload naar STRAVA. :mad:o_O😒

Op STRAVA zitten al mijn sportvrienden en familie. Velen hebben gezien waar ik was en konden zelfs zien waar ik wel erg lang op 1 plek bleef staan terwijl mijn hartslag enorm omhoog ging. ;)

Tja, vanaf dat moment is mijn geheim geen geheim meer. Heb mijn training, (trainingen :p) natuurlijk wel snel van STRAVA verwijderd. Vooral allerte sportmaatjes weten er nu van, familie gelukkig niet. 🙃
Dat krijg je dus als je jouw leven via zogenoemde social media etc. openbaar maakt.

Terug
Bovenaan Onderaan