Spee - Dee
Stamgast
Als je dood bent ben je dood. Eind goed al goed 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe juf vroeg aan de klas, waar gaan we heen als we dood gaan.Als je dood bent ben je dood. Eind goed al goed![]()
Je mag dan nog 1000 keer vertrouwenspersonen hebben die weten wat je uitspookt, maar als je tijdens de seks de geest zou geven, ga je die personen in alle geval niet meer kunnen vertellen wat je laatste gevoelens waren.Als je dood bent ben je dood.
Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.Ze kenne beter over je lullen dan van je vreten toch?
Dat krijg je dus als je jouw leven via zogenoemde social media etc. openbaar maakt.Ik heb ooit een blunder begaan. Ik had mijn sporthorloge aangedaan voor een hardlooptraining. Ik vergat alleen het horloge uit te doen, dus mijn training liep de hele dag door. Na mijn hartlooptraining liep ik een dikke 2 uur te struinen over de wallen. Aan het einde van de dag deed ik mijn horloge uit waarmee mijn gegevens automatisch werden geüpload naar STRAVA.
Op STRAVA zitten al mijn sportvrienden en familie. Velen hebben gezien waar ik was en konden zelfs zien waar ik wel erg lang op 1 plek bleef staan terwijl mijn hartslag enorm omhoog ging.
Tja, vanaf dat moment is mijn geheim geen geheim meer. Heb mijn training, (trainingen) natuurlijk wel snel van STRAVA verwijderd. Vooral allerte sportmaatjes weten er nu van, familie gelukkig niet.
![]()
Ik heb ooit een blunder begaan. Ik had mijn sporthorloge aangedaan voor een hardlooptraining. Ik vergat alleen het horloge uit te doen, dus mijn training liep de hele dag door. Na mijn hartlooptraining liep ik een dikke 2 uur te struinen over de wallen. Aan het einde van de dag deed ik mijn horloge uit waarmee mijn gegevens automatisch werden geüpload naar STRAVA.
Op STRAVA zitten al mijn sportvrienden en familie. Velen hebben gezien waar ik was en konden zelfs zien waar ik wel erg lang op 1 plek bleef staan terwijl mijn hartslag enorm omhoog ging.
Tja, vanaf dat moment is mijn geheim geen geheim meer. Heb mijn training, (trainingen) natuurlijk wel snel van STRAVA verwijderd. Vooral allerte sportmaatjes weten er nu van, familie gelukkig niet.
![]()
Dat zal wel weer op bezwaar stuiten gezien de milieu-eisen van tegenwoordig....Iig wil ik mijn nabestaanden verzoeken mijn laptop, zonder mijn internetgeschiedenis te bekijken, samen met mij in de kist te verbranden.![]()
Nee Jo is niet sneu (zit in je hoofd doordat de andere mensen dat vinden ) geniet er van er zijn genoeg mannen die dit ook willen maar schamen zich daar voor ze weten niet wat ze missen lekker een keer geil uit de bant springen ,je bent niks minder om dat je een dvp bezoekt .Haha, wat een verhaal! Was vast wel even 'oeps'!
Sinds mijn huwelijk voorbij is nadat uitkwam wat ik soms deed (dvp) zijn er best veel mensen in mijn omgeving die het inmiddels weten.
Wat ik als geheim met mij het graf in wilde nemen, is dus nu (vooral bij mannelijke) vrienden en collega's min of meer bekend.
En het valt mee.
Ik deed het niet om mijn huwelijk om zeep te helpen. Maar meer als uitlaatklep voor de vleselijke lusten.
Omdat ik de kans op verliefdheid tot 0 wilde beperken had ik voor de zakelijke dvp variant gekozen. Zij geld, ik seks. En de kans op een opbloeiende verliefdheid en/of stiekeme 'buitenvrouw' is dan 0 procent.
Ik loop er echter niet mee te koop, dat gaat wat ver.
Ik blijf het, ondanks de heerlijke momenten, toch ook zien als iets wat een beetje sneu is.
Maar ja, het zij zo.![]()
Zo is dat!Dat krijg je dus als je jouw leven via zogenoemde social media etc. openbaar maakt.
ik wil je gewoon even knuffelen. Jij bent ook speciaal voor mij. Ook ik bezoek dvp'sDe enigen die het bij mij weten dat zijn jullie....
weten jullie gelijk hoe speciaal jullie voor mij zijn dat ik dat met jullie deel![]()