Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoordat ik 12 jaar geleden mijn vrouw ontmoette, was ik jaren vrijgezel. Natuurlijk wandelde ik in die tijd, ik moest toch wat. Ik vraag me af of mensen in mijn omgeving gedachten hadden als 'die Koudvuur is al zolang vrijgezel. Zou hij zich echt alleen behelpen met zijn rechterhand?' Ik heb dat soort gedachten nu wel bij mensen die langdurig vrijgezel zijn.Niemand weet het ... maar ik heb al zo lang geen partner, dat mensen gerust wel eens zullen denken dat ... mijn buren bijvoorbeelsd, als ze weer diezelfde blonde vrouw(en) naar binnen zien gaan ...![]()
Hou haar maar in ere zo'n vrouw ,die houd echt van jouMijn vrouw weet het, het was zelfs haar idee. Voor de rest weet niemand het.
Gelukkig zijn er meer van zulke vrouwenHou haar maar in ere zo'n vrouw ,die houd echt van jou![]()
Dat is zeker zo. Het verhaal wordt zelfs nog beter. Ze heeft zelfs sorry gezegd dat ze het niet eerder toeliet.Hou haar maar in ere zo'n vrouw ,die houd echt van jou![]()