Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
yep. Wat doet Rob Oudkerk tegenwoordig ?
Als ik zijn Wikipedia pagina lees hoef je geen medelijden met hem te hebben met zijn carrière na de politiek.
Ze lijkt niet helemaal puur natuur te zijn?
Gelukkig niet!
Tenzij je van cup A houdt snap ik de afkeur voor siliconenborsten niet.
Als het goed gedaan is voel je er weinig tot niets van, behalve dat ze prachtig mooi rond zijn en niet van die slappe hangers...

Tenzij je van cup A houdt snap ik de afkeur voor siliconenborsten niet.
Als het goed gedaan is voel je er weinig tot niets van, behalve dat ze prachtig mooi rond zijn en niet van die slappe hangers...
Er zijn ook poppen te koop. Dan is alles lekker fake, en niet alleen de borsten. Persoonlijk heb ik liever echte vrouwen met echte borsten dan zakjes met siliconen, maar ieder heeft zo wel bepaalde voorkeuren zeker.

Rob Oudkerk maakte gebruik van een tippelzone die in verband werd gebracht met criminaliteit, vrouwenhandel en geweld. Zijn eigen partij pleitte vanwege deze problemen voor de sluiting van die prostitutiezone. Als dan blijkt dat je daar zelf gebruik van maakt dan is dat niet erg handig. Als politicus moet je geloofwaardig zijn bij het uitdragen van de standpunten van je partij.
De PvdA is niet tegen prostitutie dus er waren andere mogelijkheden, zeker met zijn salaris, hoewel ik wel snap dat Rob Oudkerk met zijn bekendheid ook niet graag in een wachtruimte van een privéhuis plaatsneemt.

Je mag ook niet chantabel zijn als je in de politiek zit. Wat dat betreft wel stom dat Onno Hoes moest wijken, want hoe meer open je erover bent hoe minder chantabel je eigenlijk bent.

Vialet blog over bekendmaking op het werk

Herman Brood hing het ook graag aan de grote klok en Ischa Meijer kwam er ook openlijk voor uit. Maar dat waren dan ook beroemdheden die ermee weg konden komen. Vraag is dat nu nog zou kunnen. In deze tijd van woke en cancellen is de wandelaar een soort verkapte verkrachter in de ogen van de zelfverklaard progressieve goegemeente.

Herman Brood hing het ook graag aan de grote klok en Ischa Meijer kwam er ook openlijk voor uit. Maar dat waren dan ook beroemdheden die ermee weg konden komen. Vraag is dat nu nog zou kunnen. In deze tijd van woke en cancellen is de wandelaar een soort verkapte verkrachter in de ogen van de zelfverklaard progressieve goegemeente.

Dat valt mee hoor. Hier in Utrecht ijveren vooral de progressieve partijen voor werkplekken van DVP's.

Zijn bezoek heeft hij zelf aan een interviewer/ journalist kenbaar gemaakt.
Heleen van Royen is een schrijfster. Overigens geen onaantrekkelijke verschijning. Hij heeft het haar verteld, maar niet met het idee dat het openbaar zou worden. Het was in dit geval sowieso beter om het niet te delen (of dus niet op die manier te doen). In zijn geval ging het niet alleen om het chantabel zijn maar ook om de omstreden en niet zo smaakvolle locatie waar hij dat deed.

Ja ik ben benieuwd of die trend zich doorzet en hoe we hier later op terugkijken.

Het zijn juist de Christelijke partijen zoals CDA, CU en SGP die er fel op tegen zijn. Om het beter te zeggen is juist het conservatisme dat tegen prostitutie is. In ieder geval dat is in Nederland.

Klopt maar de aanpak in Zweden (betalen voor seks is strafbaar) past wel in de woke-hoek.
En dat is het daar ook. Ik wist al dat de eerst volgende reactie over Zweden zou gaan. Daarom dat ik ook specifiek Nederland zei.

De Zweedse aanpak willen de conservatieve partijen hier invoeren, en de partijen zoals bijvoorbeeld SP willen het werk juist makkelijker maken.

De aanpak van Zweden is dit: we zien het niet dus het bestaat niet. Eigenlijk dezelfde gedachte als sommige wandelaars hebben met SOA testen (niet testen is niet hebben is de gedachte). Het probleem is niet dat het niet meer bestaat maar dat je er niets meer van weet.

Terug
Bovenaan Onderaan