Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mijn Agusta is brandnieuw..
is meerdere keren helemaal uit elkaar geweest..veel gepolijst spul erop..custom uitlaatsysteem..
onderdelen zijn echt knetterduur voor zo'n ding..
maakt me echt niks uit..
fucked me niks..als ik morgen Scarlett Johansson kan neuken voor 1000 €..dan moet dat
en ja er zijn betere blokken van 1000cc..en ja een blade is beter..en ja een Ducati is een betere fiets..
rijd er een keer op..dan weet je gelijk waarom....
Italiaanse fietsen. Ze hebben karakter zoals dat zo mooi heet.
Toch liever eentje uit dat land dan een Japanner.
 
Ik zou zeker Sasha nog eens willen zien, een heerlijk hoertje dat tot een jaar of vijf geleden in Gent actief was. Onze neuksessies waren heerlijk. Ze vertrok helaas terug naar Roumenië, maar wat een schatje.
 

Bijlagen

  • FF339AD3-7FA4-4246-9928-E13DCB1A19C9.jpeg
    FF339AD3-7FA4-4246-9928-E13DCB1A19C9.jpeg
    257,4 KB · Weergaven: 77
Katja (Poolse) enkele jaren actief in Bernds saunaclub, en daarna even in Maxims Siegburg.
Spijtig genoeg daarna terug naar thuisland.
Hopelijk komt ze nog eens terug deze richting uit
 
Zij bleek jaren lang onder dwang dit gedaan te hebben, Google even op Apeldoorn en iets met prostitutie!
Grotendeels broodje aap verhaal. Er is wel iets gebeurd indertijd wat niet koosjer was, iets met verkeerd vriendje. In haar goede tijd was dat zeker niet onder dwang. Ik heb haar later nog 1 keer gezien op een andere locatie, toen kon er niet zoveel meer omdat ze een vriendje had.
En ook over die zaak gesproken, ze was daar vrij open over dat 90% niet waar was. Ik voel heel goed aan of iemand niet op zijn gemak is.
Ik heb dat uiteraard gerespecteerd dat een aantal zaken biet meer kon, maar haar humour had ze nog wel.
Wel kan ik zeggen dat er klanten waren die dat niet respecteerde helaas.
Ik hoop oprecht dat ze het goed maakt nu.
 
@belleds hoop ik ooit wel eens te ontmoeten :p het is wel een beetje uit mijn richting , 100 Km rijden , er is iets dat me aantrekt in haar en mijn zwakke punt is dat ik steeds wil ontdekken wat dit wel kan zijn .
Hopelijk ooit ,wanneer ze een plaatsje vrij heeft in haar drukke agenda 😇
 
@belleds hoop ik ooit wel eens te ontmoeten :p het is wel een beetje uit mijn richting , 100 Km rijden , er is iets dat me aantrekt in haar en mijn zwakke punt is dat ik steeds wil ontdekken wat dit wel kan zijn .
Hopelijk ooit ,wanneer ze een plaatsje vrij heeft in haar drukke agenda 😇
@belleds staat ook op mijn lijstje van dit jaar.
Vind ik een enorm leuke dame, heb haar site gelezen en voel me wel tot haar aangetrokken.
maar beetje uit de buurt en iets duurder (zal moeten sparen).
Maar dit jaar krijgen we dat wel geregeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan