Reisverslag Winter 25/26

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Chingmai heerlijk weinig uitgevoerd, op mijn gemak rondgefietst, en ook maar weer een massage uit de hand laten lopen op Kampangdin Road, Fon was er niet maar dame Amy was zeer goedlachs, snel uit te kleren en all the way voor 1,5k. Vandaar naar Suvarnabuhmi gevlogen, auto gehuurd en naar Koh Chang gereden. Daar was ik tweeeneenhalf jaar geleden voor het laatst, in augustus. Toen was het stil. Nu is het er beestachtig druk, en heel veel bijgebouwd. Eigenlijk is vanaf de ferry tot aan Kai Bae zuid, een lange strook horeca van meer dan 15 kilometer. En heel erg veel Olegs en Olga's, en dan van het type dat met dik, ontbloot bovenlijf op een scooter zit. Eigenlijk word ik er niet echt vrolijk van maar zal er het beste van maken tot overmorgen. Gisteren even naar de "Walking Street" in Kai Bae geweest, daar is het niet echt druk in de paar bars die er zijn; het gros van de toeristen zijn toch families. Uiteindelijk in de Schatzi-bar, een paar potjes pool gespeeld met een grappige dertiger, Oy, die voor 300 BF en 1,5 ST wel met me mee wilde. Was leuk, maar niet bijzonder, vond het niet erg na twee uur afscheid te nemen.

Vanuit Koh Chang, via wat stranden bij Rayong, toch nog maar anderhalve dag afgezakt naar Pattaya om daar voor mijn vertrek een afscheidsrondje te maken.
Intrek in Areca, met het oog op auto en parkeren, wel heel prettig, evenals Heart Beat Bar aan de overkant. 's Middags op zoek naar Nui, op Soi Pothole, maar die was er niet, dus maar op Soi Excite bij Beer naar binnengelopen, een lekkere massage die vrolijk ontspoorde. Beer heeft me compleet door het plafond gepijpt, was erg heftig klaarkomen. En dan is het eend eind slenteren naar Beachroad bij Soi 7, waar ik met Pattayaan en zijn gezelschap in de Lovely Corner Bar afgesproken had, maar goed gezelschap en een paar Singha's helpen je er wel weer bovenop.
In de loop van de avond de Heart Beat Bar binnengelopen, en dat is altijd vrolijk terugkomen. Mijn plan was om mijn favoriet Pat te barfinen, die was tijdens mijn vorige verblijf niet in de stad, maar Pat kreeg het ene na het andere drankje van een of andere ouwe sukkel. Dus moest ik me gezellig vermaken met Aem en Kai, en die lusten ze wel, en valt mee te lachen. Maar toen Pat eindelijk van haar oude kerel af was en bij me kwam zitten, had ik zo langzamerhand veel te veel gedronken om ook maar aan barfinen te denken, laat staan aan slaapkamersport; dus nog maar een drankje en een vette zoen.
Vrij laat wakker en eigenlijk toch al weer zin in iets leuks, dus aan het eind van de ochtend een Bolt naar Soi Batman, en de Telephone Bar binnengegaan. Daar was het om half twaalf behoorlijk druk, verspreid over de zaak een zestal farangs, waarvan er een direct na de ingang op een hoge tafel lag met zijn benen in de lucht, te genieten van een uitgebreide rimjob. Vicky was er helaas niet, en de eerste twee dames, die zich meldden voor "take care" konden me niet bekoren. De derde wel, Lita, een bijna latina kont, grote, echte tieten, en heel veel plaatjes, heerlijk ordinair. En terwijl ik met plezier het gegeil om me heen bekeek, bleek LIta ook een meer dan verdienstelijke pijpster, en dat is heel prettig als je een beetje vermoeid en lui op een barkruk zit. Ze had ook uithoudingsvermogen en wist me uiteindelijk over de finish te halen. Onder applaus van de dames die niets om handen hadden. Ga volgend jaar zeker weer een keertje retour....

Ik ben bang dat mijn tripreport een beetje als een nachtkaars dreigt uit te gaan, niet voor mij, want ik vermaak me na bijna drie maanden nog steeds meer dan prima, maar voor een ieder die hier spannende en geile belevenissen en dito informatie wil lezen....
Mijn afscheid van Pattaya na de ochtend in de Telephone bar 's middags nog maar vervolgd met een bezoek aan de massage van Nui; ze is geen stunner, maar bezit hand en andere vaardigheden die dat alleszins goedmaken. Book spot, Soi Pothole, gewoon heengaan!
Toen was het wel op, en kon de avond aan drank, muziek en keten met de dames in de Heart Beat besteed worden.
Volgende dag naar Suvarnabhumi gereden en auto ingeleverd. Bangkok in, thaise massage op soi 8 's middags en dat ging niet helemaal goed, beetje veel druk op de rug en rib gekneusd.......
Dat leek allemaal wel mee te vallen, tot ik nog eens 36 uur gymnastiek met mijn fijne Bangkokse vriendin ging doen. En ik denk dat boomboom niet im frage komt tot ik haar over een dag tien weer zie. Moet er ook niet aan denken. Voel me behoorlijk wrakkig, en bovenlichaam is even een nogo area.
Vandaag naar Pnom Penh gevlogen, mijn intrede genomen in Lux Riverside, omdat ik zo opzag tegen de hoge trap bij Harmony hotel. Toch wel geil. schuin aan de overkant op 136 bij Champions bar zat een arrogant kijkende, slanke niet al te jonge dame(helaas, zag een paar deuren verder bij 69 bar jouw favoriet niet, Samui), en die kon ik na een drankje duidelijk maken dat als ik nou heel stil op bed ging liggen en zij rustig maar doortastend pijpte, dat het dan misschien geen pijn deed; kon ze wel om lachen en ze ging voor 40$ met me mee naar boven. Naar tevredenheid!
Morgen weer ruim een week op het bountyeilandstrand, nog even Bangkok en dan dreigt helaas Dubai-day en sneeuw op Schiphol in de avond.

Ik ga het verhaal maar afsluiten; morgenochtend laat ik me weer in een A380 van Emirates laden. De afgelopen 3 1/2 maand heb ik enorm veel beleefd in Thailand, Cambodja en Laos; en er met volle teugen van genoten. In dit het begin misschien meer kwantiteit nagelopen, en de laatste tijd de nadruk op kwaliteit. DE afgelopen twee etmalen met mijn Bangkokse schone waren slopend, maar ook heel erg leuk. En volgende winter gaan we het gewoon weer lekker over doen.
Behalve het enerverende gewandel op diverse plaatsen, waren er schitterende stranden, ook nog de nodige cultuur en ik vind het heerlijk om zelf honderden kilometers door de Thaise natuur te rijden. En dan natuurlijk de nodige, gezellige ontmoetingen met medewandelaars. Het was weer een feestje.

Stikt nu van mensen met extra speeltijd maatje daar heeft zelfde😜 ik ben wel blij dat ik me directe tickets in juni al hebt zal wel niet goedkoper worden
Ik heb ook al ticket aangeschaft. Nu voor augustus, wel via Dubai. Eens zien hoe zich dat ontwikkelt ;)
950 voor een vlucht in augustus in mijn favoriete A380 vind ik prima prijs.

Zijn niet altijd de vluchten die geannuleerd worden; als het luchtruim rond Dubai weer even dichtgaat, is het vooral een probleem de aansluitende vluchten te kunnen garanderen.....Enige optie is met grote regelmaat gaan zitten wachten op Emirates kantoortje....

Ga er een eind aan breien. Het was een prachtige winter, die vooral de eerste twee maanden nogal wat spannende belevenissen opleverde! Dat het daarna wat minder werd lag vooral aan mijzelf; was heel blij met mijn vaste scharrel en deed heel veel andere dingen die de moeite waard waren, prachtige tochten met de auto gemaakt. Kwam ook nog eens een gekneusde rib bij, die bij onze hobby's toch wel een erg vervelende blessure is. Neemt niet weg dat ik me geweldig vermaakt heb, al was het einde misschien niet helemaal wat ik mer ervan voorgesteld had. In plaats van een retourvlucht op 1 maart werd het er een op 18 maart. Met dank aan de capriolen van Trump en de ayatollah's, die mijn retourvlucht met Emirates via Dubai behoorlijk verziekten. Ik kan niet zeggen dat ik die extra tijd niet prettig benut heb, maar er kwam toch ook wel wat stress bij kijken, gedoe, tot vier keer toe geannuleerde vluchten. Uiteindelijk ben ik gisteravond in Bangkok in een A380 geglipt, vannacht in Dubai heel snel overstapt, en stond ik vanmorgen in het ochtendzonnetje op Schiphol.
Volgende winter weer...........

Ga er een eind aan breien. Het was een prachtige winter, die vooral de eerste twee maanden nogal wat spannende belevenissen opleverde! Dat het daarna wat minder werd lag vooral aan mijzelf; was heel blij met mijn vaste scharrel en deed heel veel andere dingen die de moeite waard waren, prachtige tochten met de auto gemaakt. Kwam ook nog eens een gekneusde rib bij, die bij onze hobby's toch wel een erg vervelende blessure is. Neemt niet weg dat ik me geweldig vermaakt heb, al was het einde misschien niet helemaal wat ik mer ervan voorgesteld had. In plaats van een retourvlucht op 1 maart werd het er een op 18 maart. Met dank aan de capriolen van Trump en de ayatollah's, die mijn retourvlucht met Emirates via Dubai behoorlijk verziekten. Ik kan niet zeggen dat ik die extra tijd niet prettig benut heb, maar er kwam toch ook wel wat stress bij kijken, gedoe, tot vier keer toe geannuleerde vluchten. Uiteindelijk ben ik gisteravond in Bangkok in een A380 geglipt, vannacht in Dubai heel snel overstapt, en stond ik vanmorgen in het ochtendzonnetje op Schiphol.
Welkom terug in kikkerland! Dank voor je verhalen, geniet nog lekker na en tot next winter, misschien Afrika wat handiger als die oranje clown er nog zit ;)

Dank voor je fijne schrijfsels! Je hebt er talent voor :)

Waar je ook talent voor hebt is best wel het avontuur opzoeken. Het is overduidelijk dat je veel meer onderscheidende capriolen uithaalt dan ondergetekende haha!

Leuk om je te ontmoeten.
Ik kijk uit naar de volgende schrijfsels en de capriolen :)

Terug
Bovenaan Onderaan