In Chingmai heerlijk weinig uitgevoerd, op mijn gemak rondgefietst, en ook maar weer een massage uit de hand laten lopen op Kampangdin Road, Fon was er niet maar dame Amy was zeer goedlachs, snel uit te kleren en all the way voor 1,5k. Vandaar naar Suvarnabuhmi gevlogen, auto gehuurd en naar Koh Chang gereden. Daar was ik tweeeneenhalf jaar geleden voor het laatst, in augustus. Toen was het stil. Nu is het er beestachtig druk, en heel veel bijgebouwd. Eigenlijk is vanaf de ferry tot aan Kai Bae zuid, een lange strook horeca van meer dan 15 kilometer. En heel erg veel Olegs en Olga's, en dan van het type dat met dik, ontbloot bovenlijf op een scooter zit. Eigenlijk word ik er niet echt vrolijk van maar zal er het beste van maken tot overmorgen. Gisteren even naar de "Walking Street" in Kai Bae geweest, daar is het niet echt druk in de paar bars die er zijn; het gros van de toeristen zijn toch families. Uiteindelijk in de Schatzi-bar, een paar potjes pool gespeeld met een grappige dertiger, Oy, die voor 300 BF en 1,5 ST wel met me mee wilde. Was leuk, maar niet bijzonder, vond het niet erg na twee uur afscheid te nemen.