WHEM Xana Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weinig beeld, weinig tekst, geen telefoonnummer en uit Rotterdam (waar veel fake vandaan komt) doet mij twijfelen hier. Wie weet wel goede ervaringen van mede wandelaars.
 
1 keer geweest, dame ziet er inderdaad redelijk goed uit en mooie tietjes. Maar de sterke wietlucht en sjofele kleding en houdinggaven mij de indruk met een aankomende junk te maken te hebben, maar misschien zit ik er naast. Laten pijpen en dat was prima.
 
Iemand toevallig die wat meer over haar verschijning kan vertellen ?
Is ze groot, klein, fors of juist heel mager.
Lang of kort haar ?
Wil haar aankomende week eens bezoeken, benieuwd wat ik kan verwachten.
 
Denk dat dit weer een gevalletje "laat de klant maar lekker wachten" is. Inmiddels 7 mails gestuurd verspreid over 2 maanden maar reageren ho maar. Ben dan ook klaar met deze mailverzamelaarster.
 
Xana is Roxx(ana). Ontvangt in Ridderkerk. Paar keer geweest. Advertentie en Foto houd zij express vaag.
Heeft een geweldig lichaam met mooie borsten en lekker tepels. Kan heel goed pijpen (ZC) en geniet er zelf ook van als je haar verwend.
Tongzoenen bij goede hygiene. Zeker de moeite waard.
Iemand laatst nog geweest? Ben benieuwd naar ervaringen..
Je bent er zelf toch ook geweest, waarom ben je dan zo nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan