WHEM Ximena Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben langsgeweest. Dame van de foto's. Erg klein, max 150 cm en ik denk minder dan 40 kg. Zegt uit een buurland te komen van het land dat ongevraagd via WhatsApp aan je kenbaar gemaakt wordt. Ze spreekt uitsluitend Spaans. Van sex is het niet gekomen aangezien de door de booker beloofde diensten via WhatsApp niet werden geboden. Geld teruggevraagd en vertrokken.
 
Tja is een lastige want ze is wel lekker klein en daar hou ik van.

Anderzijds was ze niet erg enthousiast. Huis is smoezelig en ruikt naar hond. Kamer donker. Op de vraag naar licht ging het gordijn op een iets groter kiertje. Kleding moest op bed en de bedoeling was om daarnaast plaats te nemen. Ze gaf met slipje en soort topje aan 3 likjes aan mijn snikkel en net toen ik wilde vragen of slipje uit kon was ze me net voor en deed ze het uit. Echter hadden we verschillende gedachten. Ik wilde beffen en haar bedoeling was om op z'n hondjes met de daad te beginnen.

Ondanks dat ze lekker klein is en het meisje van de foto's denk ik dat de service enorm zou tegen vallen voor 150 euro voor 30 minuten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan