Recensie Xixi, Geel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henk 88

Newbie
24
17/11/24
7
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/young-sexy-beautiful-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Een heerlijke jonge Aziatische dame waarbij de foto's en diensten 100%kloppen.
Afspraak maken gaat makkelijk een mooie dame straat in de deur te wachten.
Douchen en alles wat normaal is lukt goed op het bed beland dan begint ze aan een heerlijk voorspel wat trekken in combinatie met Frans doet ze goed.
Geen gehaast maar wel een heerlijk tempo.
Je merkt goed dat ze echt nieuw is in dit vak geen overdreven gedoe maar samen echt seks hebben.
Ook bij het intieme deel was dat zo.
Echt mooi met kleine mooie borsten en echt onervaren maar wel heerlijk echt en dus heerlijk.
Ze weet goed wat een man wil en dat zonder echt afgereden te zijn.
Ze is heerlijk nietjes en kan zeker tegen een stootje.
Ik heb geen extra diensten gevraagd maar de dame is zeer gewillig.
Xixi bedankt en tot weer.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/young-sexy-beautiful-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Op basis van bovenstaande recensie hier ook eens langs gegaan, helaas was mijn ervaring toch heel wat anders, ik zie me hier niet meteen nog eens langs gaan.

Communiceren om een afspraak te regelen gaat snel, ze reageert bijna onmiddellijk via WhatsApp, communicatie best in het Engels al is dat ook zeer beperkt. Zo stuurde ze bijvoorbeeld 4 keer dezelfde foto door van de poort, als ik dan vroeg of er parking was en ze de poort zou openen bij aankomst zei ze ja, om dan aan te komen en te horen te krijgen dat je langs de straat moet parkeren. Laat dat nu net een drukke plek zijn dus er zijn geen 5 plekken vrij, na wat rondrijden dan toch een plaats gevonden en 15 minuten later dan afgesproken kwam ik bij de poort. Die doet ze vanop afstand open en dan wandel je naar achter waar ze verstopt staat achter een schutting waar je dan naar binnen moet.

De ruimte waar ze ontvangt was rommelig, vuil en krap. Het behang hangt los aan de muur. Ik had zin om gewoon terug te draaien maar de goesting was te hoog. Kleren uit en ze wees me naar bed, geen vraag voor wassen of douchen, was blijkbaar niet nodig. Ze begint dan aan iets wat volgens mij op een massage moet lijken maar dat was allesbehalve aangenaam. Ze drukte met haar vingers wild in het rond zonder gevoel ofzo, het leek echt alsof ze gewoon maar wat deed.

Dan kreeg ik met gebaren het signaal om mij om te draaien waar ze vroeg of ze mocht pijpen. Na bevestiging heeft ze dan uitvoerig en met veel natte doekjes alles proper gemaakt om vervolgens zeer slecht te beginnen pijpen. Zeer eentonig en gewoon de hele tijd dezelfde beweging opnieuw. Na een tijdje vroeg ze dan of ik seks wou en met of zonder condoom, zonder condoom kan en is blijkbaar 50€ extra. Gekozen voor met condoom, ze is dan op mij gaan zitten maar was snel buiten adem, dus heb het dan zelf snel afgemaakt en opgestaan.

Als ik alles bij elkaar leg moet dit toch zowat de slechtste ervaring zijn die ik al gehad heb. Dit verwacht ik bij de bodem prijzen, daarom dat ik die vermijd, maar niet bij deze prijzen. Na nog geen 30 minuten was ik alweer onderweg naar de wagen terwijl ik wel betaalde voor een uur.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Vorige week Maandag bij Xixi geweest. Contact verliep makkelijk en de plek zelf was ook wel ok te vinden. Enige minpuntje is inderdaad de kamer. Lijkt wel een schuur met bed en douche.

Dame is gewoon van de foto dus voor de verandering ook eens een iets jongere en slanke Aziatische dame.

We begonnen met pijpen wat ze gewoon goed met gevoel deed. Na 5 minuten vroeg ze of ik op haar wou of zij op mij, gekozen voor zij op mij en dat was gewoon goed lekker strak kutje en goede bewegingen. 5 min later omgedraaid en haar missio volgepompt.

Achteraf nog een massage gekregen en voldaan naar huis gegaan

Terug
Bovenaan Onderaan