Recensie Xuanxuan/Xiaolu/Feifei/Angela, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag me wel af waarom dit meisje zoveel verschillende namen hanteert. Ze krijgt goede referenties maar ze begint dan blijkbaar regelmatig terug van voren af aan met een nieuwe naam waardoor ze dan toch het effect van haar goede referenties opnieuw 'mist' zou ik zeggen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/echte-fotos-van-echte-mensen-in-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren ben ik bij Xuanxuan geweest in Mechelen. Ik was getriggered door de medewandelaars die meedeelden dat de foto's overeenkwamen zoals in de werkelijkheid.

Via whatsapp had ik afgesproken, dit ging vlot. De locatie is dicht bij een op-en afrit. Makkelijk parkeren in de buurt.
Bij het opendoen van de deur klopte het plaatje. Bedankt voor de tip!

Ik werd verwelkomd met een lekkere tongzoen.
Natuurlijk eerst het obligatoire betalen en daarna mocht ik mij even opfrissen.

Eenmaal op het bed begon ze mij te teasen. Mijn lul werd verwend met een pijpbeurt zonder condoom.
Nadat ze mij bijna tot het eerste gedreven had, wou ik omschakelen naar een standje.

Ik moest wel even bekomen om te vermijden dat ik mijn kruit te snel zou schieten.
Ze deed een hoesje over mijn lul en bood zich aan in doggie. Wat een zicht.
Haar poesje was al licht vochtig en mijn lul ging er vlotjes in.
Ik kon het niet laten om haar kontgaatje te teasenmaar daar was ze jammer genoeg niet akkoord mee.

Daarna wou ze verder mij in missionaris. Lekker rijden al tongzoenend gaf een echte GFE.
Om af te ronden ging ze nog even cowboy style en kon ik het niet meer houden.

Ze liet mij nog even in haar zitten zodanig dat ik rustig kon nagenieten.

Er voelde tijdens mijn bezoek wel een klik maar jammer genoeg kan ze niet veel Engels.
Alles was te doen via google translate.

Het was allezins een geslaagd bezoek. Ze bleef nog een aantal dagen in Mechelen.
Waarschijnlijk ga ik de komende dagen nog eens passeren.
Groot herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan