Recensie Xuanxuan/Xiaolu/Feifei/Angela, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asianlover

Wandelaar
Forumpionier
26
27/07/21
21
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/100-echte-fotos-in-antwerpen-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij xiaolu geweest. Lieve dame, ze is effectief de dame van de foto's, al zijn de foto's wel van haar beste kant.

Gebouw waar ze ontvangt is in erbarmelijke staat. Dame zelf is vriendelijk, lief, doet goed haar best, maar zoals bij alle chineesjes, voel je dat je liefst zo snel mogelijk weer buiten moet.

Ze doet automatisch pijpen zonder condoom, ze kwam ook eerst wat met haar poesje wrijven zonder condoom, maar ze doet deze dan toch om. Ze begon ook spontaan te tongzoenen, afwisselend met pijpen.
Pijpen doet ze goed, met veel speeksel.

Herhalingsgevaar: voor een snelle wip: absoluut.
 
Bij xiaolu geweest. Lieve dame, ze is effectief de dame van de foto's, al zijn de foto's wel van haar beste kant.

Gebouw waar ze ontvangt is in erbarmelijke staat. Dame zelf is vriendelijk, lief, doet goed haar best, maar zoals bij alle chineesjes, voel je dat je liefst zo snel mogelijk weer buiten moet.

Ze doet automatisch pijpen zonder condoom, ze kwam ook eerst wat met haar poesje wrijven zonder condoom, maar ze doet deze dan toch om. Ze begon ook spontaan te tongzoenen, afwisselend met pijpen.
Pijpen doet ze goed, met veel speeksel.

Herhalingsgevaar: voor een snelle wip: absoluut.
Is inderdaad dezelfde van de foto's. Heb haar indertijd bezocht voor een uurtje met nzc. Heeft toen al de moeite van de wereld gedaan om na neuken me een een tweede keer te laten klaarkomen in haar mondje. Meer dan 1 uur binnen geweest maar zou ook niet meer teruggaan.
 
ik pas ik ging er normaal naar toe maar heb me twijfels:



Ze gebruiken dezelfde whatsapp foto dus
 
ik pas ik ging er normaal naar toe maar heb me twijfels:



Ze gebruiken dezelfde whatsapp foto dus
Niet twijfelen, gaan, Angela is 1 van de enige met echte foto's 👍
 
Niet doen, hopeloos gedoe. Weeral mijn eigen laten vangen, eerst geil doen en dan snel buitenwerken. Slechte service, foto's niet up to date.
Nog nooit meegemaakt met haar en de foto's zijn wel degelijk van haar!
1 goede raad, als je Angela wil bezoeken ALTIJD selfie vragen, ze stuurt altijd 1tje. Stuurt ze niets terug is het Angela niet. Simpel hey. Staat trouwens al in de Chineesjes topic.
 
Laatst bewerkt:
Dit is mijn ervaring, na 5 min moest is al komen, had 15 min geboekt, heb betere ervaringen gehad met Chinese vrouwen, helaas te weinig goede.
Teveel kaf van de koren, daarmee mag ik best kritisch zijn, bedoeling van dit forum toch?
 
Wat w
Dit is mijn ervaring, na 5 min moest is al komen, had 15 min geboekt, heb betere ervaringen gehad met Chinese vrouwen, helaas te weinig goede.
Teveel kaf van de koren, daarmee mag ik best kritisch zijn, bedoeling van dit forum toch?
wat wens je nu ,als je 15 min boekt , moet je wel snel klaarkomen hè 😮‍💨 anders moet je naar het skw gaan iets duurder maar beter denk ik
 
Bij xiaolu geweest. Lieve dame, ze is effectief de dame van de foto's, al zijn de foto's wel van haar beste kant.

Gebouw waar ze ontvangt is in erbarmelijke staat. Dame zelf is vriendelijk, lief, doet goed haar best, maar zoals bij alle chineesjes, voel je dat je liefst zo snel mogelijk weer buiten moet.

Ze doet automatisch pijpen zonder condoom, ze kwam ook eerst wat met haar poesje wrijven zonder condoom, maar ze doet deze dan toch om. Ze begon ook spontaan te tongzoenen, afwisselend met pijpen.
Pijpen doet ze goed, met veel speeksel.

Herhalingsgevaar: voor een snelle wip: absoluut.
Ik was een half uur bij haar.Ze doet alles waar je over gepraat heb.Ik kom zeker bij haar terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/echte-fotos-van-echte-mensen-in-westerlo.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yes, eindelijk een Chinese gevonden die een realistisch profiel heeft. En ze maakt dat profiel ook waar: pzc, vol tongzoenen, verschillende standjes…. Knap meisje trouwens, en bloedheet.
ze ontvangt in een sjieke villa in Westerlo, redelijk discreet met prive parking.
Aanrader!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenstaande link leidt naar haar profiel. Merkwaardig feit: waar heel wat Chineesjes intiem aanbieden zowel met als zonder condoom, lees ik hier enkel iets over een handmatig orgasme en klaarkomen op haar borsten/lichaam, of tussen haar billen. Dus geen intiem aangeboden? Maar Soaker geeft wel een waardering voor intiem, in zijn recensie. Hoe zit het nu, neukt zij of neukt zij niet?
 
ik heb ze vorige week gehad in kasterlee..ze is ietje ouder dan de foto's maar zijn idd echt en ze is nog jong.
heerlijk uurtje gehad met interne donatie :p
ze haaste zich niet naar de badkamer maar liet mijn zaad gewoon zitten waar het hoort te zitten ;)
 
Dus jullie zitten die zonder condoom te vogelen?
Het is niet mijn ding en ik hengel daar dus ook niet naar, maar de meeste chinese meisjes die ik al contacteerde om een afspraak te maken, lezen (of begrijpen) bijna nooit wat ik schrijf. Zij sturen wel snel een standaard antwoordje terug, met hun prijzen en hun aanbod. Daar zit heel dikwijls nzc bij, meestal voor 50 euro extra. Zij noemen dat 'natural sex'. Dus ik vermoed dat er met die Chinese meisjes inderdaad regelmatig (veel??) zonder condoom gevogeld wordt.
Voor de goede orde: met deze xuanxuan heb ik (nog) niet afgesproken noch berichtjes gestuurd. Daar kan ik dus op dit vlak (nog) niets over vertellen.
 
Hoe denk je dat het coronavirus begonnen is? Mag je nog zoveel cds dragen als je wil...
Dat virus is alvast niet begonnen door een Chinees meisje te neuken. Als jij echt zoveel angst hebt en overmand wordt door smetvrees, dan kan ik je alleen maar aanraden om een vaste partner te zoeken. Een vrouw, een lief, een vaste vriendin, enz. En kies meteen liefst iemand die invalide is, liefst in een rolstoel zit, en daardoor hoogstwaarschijnlijk achter jouw rug niet naar een andere kan geen.
 
Is een van de weinige "echte" uit de advertenties. Is dan ook nog top. Heb haar indertijd in omgeving Grobbendonk bezocht. Heeft zich 100% gegeven om mij een tweede keer te laten klaarkomen. Tongzoenen en PZC top. Als ze weer eens in de buurt is ga ik haar nog even een intern bezoekje brengen 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan