WHEM Yara Eindhoven privé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch bij de dame langs gegaan! Blijkt een marokkaanse dame van 29 jaar. Ze heeft het figuur zoals op de foto maar net minder strak. Heb een heerlijk half uurtje met haar gehad. Ze heeft wat weg van Selma Omari..
 
Mijn enige ervaring met Yara is dat ze zich voorstelde, ik terug zei "Hoi Yara" en zei vervolgens hardop mopperend wegliep omdat ze dacht dat ik haar naam verkeerd zei.
 
Oke wazig, vond je haar een mooie verschijning ?
Wazig inderdaad. Het was sowieso één grote flop die dag, want daarna koos ik een dame die zich vriendelijk voorstelde, maar op de kamer als een blad omdraaide en vervolgens ben ik ook maar omgedraaid, mijn geld terug gekregen en sindsdien niet meer bij EP geweest (daarvoor ook wat mindere ervaringen gehad).

Dat is ondertussen wat maanden geleden en ik heb het allemaal grotendeels uit mijn geheugen gewist, dus een exact beeld heb ik niet meer van haar, maar voor haar mopperend weglopen (ze dacht misschien dat ik het niet zou horen) was ze wel mijn eerste keuze die dag. Dus ze zal niet lelijk geweest zijn. 😉
 
Wazig inderdaad. Het was sowieso één grote flop die dag, want daarna koos ik een dame die zich vriendelijk voorstelde, maar op de kamer als een blad omdraaide en vervolgens ben ik ook maar omgedraaid, mijn geld terug gekregen en sindsdien niet meer bij EP geweest (daarvoor ook wat mindere ervaringen gehad).

Dat is ondertussen wat maanden geleden en ik heb het allemaal grotendeels uit mijn geheugen gewist, dus een exact beeld heb ik niet meer van haar, maar voor haar mopperend weglopen (ze dacht misschien dat ik het niet zou horen) was ze wel mijn eerste keuze die dag. Dus ze zal niet lelijk geweest zijn. 😉
Oke ja mijn ervaring bij ep is tot dusver prima. 1 x gedate daar met Yara. Heerlijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan