Tadaaaa, het is gelukt!! Gisteren ge-appt met Maison Monty of ik voor vandaag Yara kon reserveren.... vanmorgen nog even gecheckt - en warempel, ze was deze keer niet opeens weg. Na de lunch de auto in gestapt en naar het Haagse gereden (nou vooruit, Rijswijk dan - voor mij is het gewoon allemaal 'Den Haag').
Eenmaal binnen werd ik vriendelijk verwelkomd door de gastvrouw in de 'huiskamer' en kon al een glimp van Yara opvangen, de dames zaten in de keuken, en ik zag meteen een meisje waarvan ik dacht en hoopte dat het Yara zou zijn.
En yes, dat was ze. Ze is echt prachtig. Jong, slank, sensueel, vrouwelijk en heel erg knap.
Eenmaal op de kamer en gewassen stond mijn pielemuis al fier overeind, en ik kon niet wachten om dit lekkere ding te neuken. Eerst rustig betasten, en ik ging achterover liggen en Yara begon rustig met een soort van massage. Hierna deed ze, een tikkeltje ruw, het condoom om mijn stijve boner en begon ze heerlijk diep te pijpen. Op basis van de vorige recensies was ik even bang dat dit maar een minuut zou duren, maar ze pijpte heerlijk lang.
Wel herken ik het verhaal van de tissues, tussendoor pakte ze die een keer, en ook na het pijpen kwam er een tissue te voorschijn en maakte ze mijn lul 'schoon' en verving het condoom... afijn, het was niet storend ofzo, wel opmerkelijk.
Hierna Yara boven op. Ze reed intens mijn pik, en my god wat een heerlijk lijfje.
Na een tijdje vroeg ze om een ander standje, en ik stelde doggy voor. Heb haar diep doggy geneukt, op een gegeven moment ook behoorlijk hard en daar had ze geen moeite mee - en lekker klaar gekomen.
Wat ik miste bij Yara, was échte passie of overgave. Hoewel de gemiddelde oost-europese DVP absoluut 'killer' en zakelijker is - heeft Yara niet de échte overgave/passie zoals je (als je geluk hebt) bij Nederlands/Arabische/Latina wel tegen kunt komen.
Ook een aantal keer geprobeerd om intens oogcontact te maken, dan merk je dat ze daar niet op in gaat - aan dat soort dingen merk je dat ze het echt voor het geld doet en niet een DVP uit de categorie 'liefhebber' is, en daarom geen absolute 9 of 10.
Het is wel by far de knapste meid die er momenteel in Maison Monty zit - en uberhaupt een knappe DVP.
Ik kan me bovengenoemde recensies ook wel voor stellen - denk dat ik het geluk heb gehad dat ze in een goede bui was + het feit dat ik nog een fitte goeduitziende (niet arrogant bedoeld) dertiger ben. Op de vraag op ze het vaak druk had gaf ze aan 'wel een aantal vaste jongens' als klant te hebben - het feit dat ze 'jongens' zegt ipv mannen/heren is toch wel een indicatie.
Wat ik een groot pluspunt vind aan Yara is dat ze geen tattoo's etc heeft - ze is gewoon lekker natural (natuurlijke borsten ook) en zou zo je buurmeisje kunnen zijn. En ze is echt jong - dus niet 'super slank meisje van 23' en dat er dan een vrouw van 38 komt aan lopen die met een laag plamuur de vergane glorie nog wat hoog moet houden (sommigen bij MM of andere privehuizen blijven eeuwig 23 als je de advertenties moet geloven...)