WHEM Yasmina, Vlaamse, Waregem (vh Herk-de-Stad, Wetteren, Hasselt)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mijn nieuwsgierigheid was te groot. Toch de telefoon genomen en gebeld. Had ze nu nog beetje vriendelijk geweest dan was de kans groot dat mijn nieuwsgierigheid het had gewonnen van mijn gezond verstand.
Dus wordt nu definitief een NO GO
Is goed dat mensen het proberen. Je wil iemand niet zomaar afschrijven. Toch jammer, maar blijkbaar niet jammer voor haar.

Hey allemaal,
Ik heb Yasmina ook eens een uurtje bezocht ergens in mei-juni denk ik en was toen nog in Waregem, ondertussen blijkbaar waardamme en tussendoor ook al eens ergens anders zien passeren dacht ik.
Iemand die om de haverklap van locatie verhuisd geeft al een vaag vermoeden van de reacties die ik hier lees en ook kan bevestigen.
Naar mijn mening niet voor herhaling vatbaar, haar stem is speciaal en moet je voorstander van zijn, ik dus niet, de omschrijving op haar advertentie van poeperkes en .... zijn ook al men ding niet.
Het uurtje op zich was niet allemaal slecht maar soms wat awkward momenten, kortom niet hetgeen iemand verwacht na het lezen van haar advertentie en de foto's, want deze geven een compleet andere/betere indruk.
Kort gezegd, er zijn betere dames en deze dus niet voor herhaling vatbaar
maar dit is mijn persoonlijke mening, en meningen verschillen dan ook veel.

Terug
Bovenaan Onderaan