Recensie Yenka, Mechelen/Leopoldsburg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pjan

Newbie
14
21/03/23
10
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/yenka/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had Yenka al eens in heppen ontmoet en had toen echt spijt haar niet vaker bezocht te hebben. Toen ik de nieuwe ad zag was de beslissing dan ook heel snel gemaakt!
In heppen was ze nog heel verlegen, maar wat een mooi meisje! Misschien het mooiste uitzicht in doggy dat ik ooit zag!
Nu ik haar in mechelen ontmoette was ze nog even on ge lo fe lijk prachtig. Waar ik in heppen nog een vluggertje deed, ging ik nu voor het volledige uur.
Deze keer was ze minder verlegen en al bijna meteen gingen alle kleren uit. Beetje spijtig ergens, in zo'n volledig uur bouw ik liever op en kleed ik haar liever zelf langzaam uit. Maar ze dacht waarschijnlijk dat ik kwam om te neuken en niet om over het mooie weer te praten (waar ik ze wel gelijk in geef ;) ). Zoenen en tongzoenen was geweldig, ze voelde perfect aan hoe ik het graag had. En dat kan ik ook zeggen over het pijpen. Niet de meest acrobatische seks gehad, maar twee geweldige rondjes (de tweede keer kreunde ze heel lekker luid).
Nog steeds dat perfecte kontje, daar heb het laatste nog niet van gezien ;)

Qua seks voor mij echt een 10/10, echt het soort meisje waar ik in het normale leven niet eens naar zou durven kijken. Hopelijk groeit het gfe gehalte ook nog , tussen de rondjes door knuffelen was leuk, maar ik babbel toch ook graag wat haha!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad knappe dame, reageert spijtig genoeg niet op berichten, iemand nog ervaringen ?
Ben daar onlangs nog geweest. Wat volgens bovenstaande berichten een geile date had moeten worden werd voor mij een absolute turn off.
Heb € 130 betaald voor een half uurtje. Yenka ontvangt trouwens niet in Mechelen, maar in Rijmenam centrum wat nog is 15 min verder van Mechelen is, maar goed, dat terzijde.
Het appartement had een penetrante canabis geur.
Haar gezichtje was niet mijn ding met de beugel en opgespoten lippen maar ieder zijn ding natuurlijk.
Maar wat mij echter enorm stoorde was dat ze absoluut géén initiatief neemt en volgens mij dik tegen haar zin werkt.
Ik moest zelf het condoom aanbrengen, alles zelf voorstellen en wanneer ik dan toch ietwat in de mood geraakte bleek ze zelfs geen glijmiddel te hebben.
Euh...?
Mijn goesting was nu wel totaal weg en ik was echt niet meer van plan om haar te beffen, dus we zijn zelfs niet tot de daad gekomen. Heb dus maar het condoom er af genomen en ben gekomen op haar buik.
Neen, dit was zonder meer één van mijn slechtste ervaringen ooit.
 
Laatst bewerkt:
Ben daar onlangs nog geweest. Wat volgens bovenstaande berichten een geile date had moeten worden werd voor mij een absolute turn off.
Heb € 130 betaald voor een half uurtje. Yenka ontvangt trouwens niet in Mechelen, maar in Rijmenam centrum wat nog is 15 min verder van Mechelen is, maar goed, dat terzijde.
Het appartement had een penetrante canabis geur.
Haar gezichtje was niet mijn ding met de beugel en opgespoten lippen maar ieder zijn ding natuurlijk.
Maar wat mij echter enorm stoorde was dat ze absoluut géén initiatief neemt en volgens mij dik tegen haar zin werkt.
Ik moest zelf het condoom aanbrengen, alles zelf voorstellen en wanneer ik dan toch ietwat in de mood geraakte bleek ze zelfs geen glijmiddel te hebben.
Euh...?
Mijn goesting was nu wel totaal weg en ik was echt niet meer van plan om haar te beffen, dus we zijn zelfs niet tot de daad gekomen. Heb dus maar het condoom er af genomen en ben gekomen op haar buik.
Neen, dit was zonder meer één van mijn slechtste ervaringen ooit.
Miss wat ze te stoned 🙄
 
Beter wegblijven.

Onlangs eens geprobeerd voor een half uurtje; ik vond haar er verdomd lekker uitzien op foto. Wat ook in praktijk werd bevestigd! Echt 'n plaatje om te zien.

Maar dan "de invulling"... Nein. Heel passief, doet bijna niets. Zelfs het condoom aanbrengen moet je zelf.
Zoals gezegd: afspraak voor 30min. We waren welgeteld 12 minuten ver in de "date" toen ze ineens zei: "we moeten gaan afronden hé, het is bijna tijd". Eh, ja, niet dus. Even attent maken op de werkelijke tijd hielp niets; vanaf dan was het precies een lijk. Na een kleine vijf minuutjes stond ze ineens zonder een verder woord op, en liep naar de douche. Haar uitleg: háár douchen zit namelijk in de geboekte tijd o_O

Soit, op geen 20min stond ik weer buiten. Figuurlijk en letterlijk zonder aan m'n trekken te komen. Financiële schade: 120 euro.
Detail betreffende het financiële: ze had bij wijze van spreken bijna tien minuten nodig om uit te rekenen dat 6 briefjes van 20 neerkomt op die 120 :rolleyes:(y)

Neen, nooit meer.
 
Dát is iets wat me -in aanvulling op stevige vermoedens op voorhand- helaas al binnen enkele seconden maar al te duidelijk werd, Deckende Dick...! Daarover bestaat geen twijfel.

Afgaand op wat onze Kapoen schreef zou je het potentieel kunnen toeschrijven aan "kruiden", maar daar was geen spoor van; althans niet merkbaar, in gedrag noch geur.

Best wel jammer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan