Recensie Yesica. Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jerome

Wandelaar
31
17/03/22
16
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/eindhoven/4459331-yesica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recent yesica bezocht. Haar advertentie lijkt alleen later op de dag online te staan. In eerste instantie geen reactie, maar daarna vrij snel een afspraak gemaakt. Ze zat vlakbij Eindhoven, en met een hint via whatsapp de deur naar de flat gevonden.

Ze ontving me heel vriendelijk maar was ook afstandelijk, geen tijd voor strelen etc. Afgesproken voor een half uurtje. Ze zag er redelijk vrouwelijk uit met kleine harde borsten en een slank figuur. Echter was ze niet compleet glad geschoren, dat kon wel wat beter dacht ik.

Na een leuk begin op bed met elkaar pijpen heeft ze me genomen, dr apparaat was echter niet bijzonder lang en dik, maar een prima formaat.
Hierna vroeg ik of ik haar nu mocht neuken, maar dit kon niet zonder bij te betalen... ok, das niet wat ik verwacht had. Hierdoor zakte de geilheid (die sowieso wat getemperd was) verder in en was het voor mij wel einde oefening. We zijn nog wel klaargekomen maar het ging vanaf dat moment allemaal heel stroef.

Al met al geen aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan