Recensie Caroline, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tomanoniem

Newbie
2
25/10/21
11
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-gentlemens-69.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hey iedereen!

Na het maandenlange "meelezen" op dit forum en daardoor toch wel enkele pareltjes te leren kennen (en mij te behoeden van enkele scams), leek het mij tijd om ook eens een bijdrage te leveren. Aangezien ik zelf echt geniet van details in posts en graag veel info op voorhand weet zal ik hier mijn uitleg uitgebreid doen.

Ik kwam Caroline (19-20j) tegen op Redlights door mijn standaard zoekopdracht naar vrouwen van +- dezelfde leeftijd als ik (23j). Ik kon haar nog niet vinden op dit forum, maar de "Geverifieerd badge" maakte mij toch wel minder sceptisch.
Het feit dat haar foto's net als haar lichaam er niet bewerkt uitzagen spraken mij ook onmiddellijk aan. Afspreken ging redelijk vlot via Whatsapp, antwoorden van haar kant waren kort, maar duidelijk.

Parkeren ging eenvoudig in een vlakbij gelegen (betalende) parkeergarage in het centrum van Antwerpen vlakbij Antwerpen-Centraal. Bij aankomst de instructies gekregen via Whatsapp om naar binnen te komen en naar boven te komen op de juiste verdieping. Gek genoeg was ik al eerder in dit appartementsblok geweest bij een andere afspraak (op andere verdieping). Op de juiste verdieping werd ik opgewacht door de knappe verschijning van op de foto's, weliswaar met minder (amper) makeup. Dit was voor mij zeker geen afknapper, ik hou eerder van vanille meiden om een zo écht mogelijke GFE te ervaren. Ze droeg enkel een handdoek rond haar lichaam en begeleidde mij zo naar haar kamer. Na de betaling vroeg ze of het oké was of ze nog even snel mocht douchen, uiteraard geen probleem voor mij, graag zelfs. In tussentijd kon ik even rustig mijn zenuwen onder controle proberen krijgen op het bed, want elke date is toch spannend voor mij.

Toen ze terug kwam, met opnieuw een handdoek rond haar lichaam kwam ze snel mee op bed gekropen. De handdoek verdween en ik kreeg het prachtige lichaam van op de foto's te zien, misschien zelfs nog mooier in het echt nu ik terugkijk naar de foto's. Ze "verloste" mij van mijn kleren en vroeg me wat ik aangenaam vond. Ik denk dat ze doorhad dat ik nog niet 100% op mijn gemak was en vroeg mij om te gaan liggen. Ze kwam (als een echte GF) boven mij hangen en begon mijn te strelen en te kussen. Toen ik met mijn handen haar zachte kontje vastpakte en afwisselend streelde over haar rug kwamen we beide wat losser. Aangezien GFE voor mij betekend om lang voorspel te hebben, gaf ik ook aan hier echt van genieten. De komende 20-25 minuten hebben we dan ook gekust, geknuffeld, elkaar geil aangekeken en zij wist hier zeker wat ze aan het doen was. Af en toe ging ze over naar kussen in de nek en licht-bijten/hijgen in mijn oor, dit was de eerste keer dat een DVP dit bij mij deed and it was a game changer :p

Het enige wat ik tot nu toe kon aanmerken op onze date was het feit dat ze €30 extra vraagt voor kussen (duur, maar een must voor mij), welke wel lekker waren, maar bij TZ kwam enkel maar het puntje van de tong kijken. Jammer.

Na onze lange kus/knuffel/streel-sessie zakte ik rustig af naar onderen waar ze een bef-sessie wel kon appreciëren. Het feit dat ze nogal snel lekker nat werd en bijkomend trilde en in mijn handen kneep kan dit alleen maar bevestigen lijkt mij. De douche vooraf was zeker grondig, op hygiëne was niets aan te merken.

Nadien ging ze over naar een blowjob (ZC, weer €30 extra). Deze was zeker niet de beste die ik al heb gehad, dus misschien de €30 extra voor ZC niet waard. De handjob nadien in combinatie met kussen was dan wel weer écht top. Ze wist dit perfect te multitasken en te combineren met een lichte prostaatmassage door hier uitwendig druk op uit te oefenen, super lekker en onverwacht.

Hierdoor was ik lekker hard geworden en vroeg ze voor intiem, hier kon ik zeker geen nee op zeggen. Ze deed een condoom om en kwam bovenop mij zitten. Haar poesje voelde lekker strak aan, en dit heeft er dan ook voor gezorgd dat het niet lang duurde vooraleer ik klaarkwam in het condoom. Bij de meeste dates is het dan vrij snel afgelopen, maar zij bleef gewoon rustig op mij liggen (still inside) en mij kussen wat de GFE toch wel afmaakte. Nadien ons beide opgefrist en nog wat gepraat over van alles en nog wat. In totaal ben ik er een uurtje binnen geweest.

Eindoordeel: Herhalingsgevaar? Ja en nee. De toch wel relatief dure prijs van €200 in totaal voor 1u zorgt ervoor dat ik niet vaak zou teruggaan, zeker omdat €30 daarvan kussen is met matig tongzoenen + €30 voor (matig, niet slecht) PZC. Haar basisprijs van €140/u is dan weer wel heel schappelijk voor een knappe, vriendelijke en propere vrouw.

Ik hoop in de toekomst nog leuke recensies te kunnen plaatsen, ik weet niet of de meesten zitten te wachten op dit soort lange reviews of liever korte?
 
Ik ben hier onlangs ook bij geweest. Het is inderdaad het gekende appartement naast de krantenwinkel. Het begon al goed. Ik stuurde dat ik er was. Ze stuurde mij een berichtje om een halfuur te wachten. Voor de mensen die daar net zoals ik mega-ongemakkelijk van worden om in de straat zelf te staan wachten een tip. Wandel even naar de UGC. Daar staan meerdere mannen ook op hun gsm te kijken tot hun date terugstuurt. Na een kwartier gewacht te hebben, mocht ik dan naar boven komen.

Het is denk ik wel het meisje van de foto's. Alleen had ze geen make-up aan en droeg ze een losse t-shirt en shortje. Leek of ze net uit haar bed kwam. Daardoor leek ze wel ineens een pak jonger dan in haar foto's voor mij. Ze zei dat ze 20 was en dat lijkt me wel waar te zijn. Ik ben zelf een jaar of 10 ouder (dus in vergelijking met de meeste hier nog redelijk jong). Ik ga er toch opletten dat ze toch minstens 23 zijn voor volgende dates denk ik. Wel een mooi lichaam.

Ik koos voor een halfuurtje en moest 20 euro bijbetalen voor (tong)zoenen. PZC was ook bijbetalen maar hier heb ik voor gepast. Het kwam dus op 100 euro. Het zoenen was met weinig enthousiasme en zonder tong. Dat is voor mij meestal al een teken dat er geen klik is en dat ze er liefst zo snel mogelijk vanaf is. Dan bij het pijpen was ik blij dat ik niet extra had betaald, want dit was voor mij de eerste keer dat ik zoiets had van dit is toch minder. Ze gebruikte ook veel haar hand. Heb ze dan even gelikt vooraleer we aan het intieme gedeelte begonnen. Intiem was best lekker. Vooral met haar on top. Hier kust ze je ook in je nek zoals hierboven vermeld. 3 standjes gedaan. Toen ik wou switchen naar nummer 3 merkte ik ook wat irritatie van haar kant. Toen ik klaarkwam zei ze. "You are done right".

Conclusie: Ga zeker niet terug. Geen idee of ze gewoon geen zin had of het toch het leeftijdsverschil was, maar voor mij zeker geen geslaagde date. Ik weet ook niet of ze dit gewoon uit noodzaak doet om te overleven of omdat ze het graag doet maar ik voelde mij achteraf een beetje slecht omdat ik seks had gehad met een 20-jarige die mij precies zo snel mogelijk buiten wou.
 
Ik ben hier onlangs ook bij geweest. Het is inderdaad het gekende appartement naast de krantenwinkel. Het begon al goed. Ik stuurde dat ik er was. Ze stuurde mij een berichtje om een halfuur te wachten. Voor de mensen die daar net zoals ik mega-ongemakkelijk van worden om in de straat zelf te staan wachten een tip. Wandel even naar de UGC. Daar staan meerdere mannen ook op hun gsm te kijken tot hun date terugstuurt. Na een kwartier gewacht te hebben, mocht ik dan naar boven komen.

Het is denk ik wel het meisje van de foto's. Alleen had ze geen make-up aan en droeg ze een losse t-shirt en shortje. Leek of ze net uit haar bed kwam. Daardoor leek ze wel ineens een pak jonger dan in haar foto's voor mij. Ze zei dat ze 20 was en dat lijkt me wel waar te zijn. Ik ben zelf een jaar of 10 ouder (dus in vergelijking met de meeste hier nog redelijk jong). Ik ga er toch opletten dat ze toch minstens 23 zijn voor volgende dates denk ik. Wel een mooi lichaam.

Ik koos voor een halfuurtje en moest 20 euro bijbetalen voor (tong)zoenen. PZC was ook bijbetalen maar hier heb ik voor gepast. Het kwam dus op 100 euro. Het zoenen was met weinig enthousiasme en zonder tong. Dat is voor mij meestal al een teken dat er geen klik is en dat ze er liefst zo snel mogelijk vanaf is. Dan bij het pijpen was ik blij dat ik niet extra had betaald, want dit was voor mij de eerste keer dat ik zoiets had van dit is toch minder. Ze gebruikte ook veel haar hand. Heb ze dan even gelikt vooraleer we aan het intieme gedeelte begonnen. Intiem was best lekker. Vooral met haar on top. Hier kust ze je ook in je nek zoals hierboven vermeld. 3 standjes gedaan. Toen ik wou switchen naar nummer 3 merkte ik ook wat irritatie van haar kant. Toen ik klaarkwam zei ze. "You are done right".

Conclusie: Ga zeker niet terug. Geen idee of ze gewoon geen zin had of het toch het leeftijdsverschil was, maar voor mij zeker geen geslaagde date. Ik weet ook niet of ze dit gewoon uit noodzaak doet om te overleven of omdat ze het graag doet maar ik voelde mij achteraf een beetje slecht omdat ik seks had gehad met een 20-jarige die mij precies zo snel mogelijk buiten wou.
No worry's, ik seks al 20 jaar met vrouwen ( nou nou, 2 dus, serieel) die 20 jonger zijn dan ik en die dat geheel vrijwillig doen.
 
heb haar ondertussen twee keer geneukt. puur voor haar lekker lijfje. ze heeft mooie naturelle borsten, een navelpiercing, strak buikje en kontje. ik mocht mijn tong lekker diep in haar roze kutje steken. ondanks stevig likwerk werd ze niet nat, dus werd er telkens glijmiddel aangebracht bij het neuken. geen gfe, maar ze probeert wel vriendelijk te zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan