Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarschijnlijk kan ik het komende vrijdag voor je checkenWeet iemand op welke dagen die Aziatische aanwezig is![]()
Heeft Delia lange blond/bruine haren en voorheen bij Fazenda gewerkt?OUDE BEKENDE
Op de 29e van de 4e hoopte ik een oude bekende tegen te komen. Een olijke meid uit mijn tijd in de olijke tuin welke destijds mijn 1e casa was voor een lange tijd. Maanden elkaar gezien tot we mekaar niet meer uit konden staan
Ik heb het over de Roemeense Adriana. Een meid met een temperamentje, maar ook wel weer lief.
Jaren uit het oog verloren, totdat een paar weken terug er bericht kwam dat ze terug te vinden was in YY.
Dus vol met goeie moed richting Roermond getrokken. Rond het middaguur aangekomen. €50 Happy hour entree afgetikt voor een badjas. Later kwam ik er in de sauna achter van een Duitse gast achter dat ze die dag een speciale actie hadden voor 2 man entree die nog voordeliger was. Die Duitser stond speciaal buiten te wachten op nog een single man om voordelig samen binnen te komen.
Doch, voor 5 tientjes is het ook een nette prijs. Helemaal toen ik bij het brunchbuffet kwam, waar behalve koude waren, ook lekkere warme gerechten en een soepje klaar stonden. Kwa eten heeft YY het goed voor elkaar.
Kwa aantal heren ook. Het was best druk met 30 a 40 man. Kwa dames waren er denk ik 20 a 25, waaronder 5 donkere dames en een Aziatische, vermoedelijk Thais.
De oude bekende Ariana bleek die dag helaas niet aanwezig te zijn. Volgens een collega neemt ze meestal op dinsdag vrij. Die collega bleek echter ook een oude bekende te zijn. Ze kwam me al bekend voor en ik had een vermoeden, maar dementholbear wist het niet zeker. Maar toen ze naast me kwam zitten voor een gesprekje en ik naar haar naam vroeg en ik die 'are you kidding me' look kreeg die dementholbear wel vaker naar z'n vergeetachtige kop toe gesmeten krijgt. Nu had ik ervoor nog opgezocht in m'n dagboekje wie dat kon zijn en kon zo een aantal van haar aliassen opnoemen. Haar artiestennaam is hier net als in het trappenhuis Delia.
Gezellig even bijgepraat, want we waren elkaar al lang niet meer tegen gekomen. Gezien de fijne tijden die we in het verleden hebben gehad, hoefde ik niet lang na te denken wie als vervanger zou dienen die dag.
We trokken ons al gauw terug op een kamertje waar we geweldig van elkaar hadden genoten met deze GOSC meid.
Daarna lekker van de buiten sauna die goed op temperatuur was, het licht verwarmde zwembad en op een ligbankje van de zon genoten.
Tijdens het zonnebaden zag ik vanuit de verte Cleo bij Delia zitten.
Ik besloot erbij te gaan plaatsnemen voor een praatje. En om te kijken of miss ijsbeer tijd zou hebben. Ze zou kijken omdat ze nog een klant voor me zou hebben.
Na haar afspraak troffen we elkaar in de bar. Het viel me op dat haar trofee ontbrak. Wat bleek, een walrus was er op gaan zitten...
Enfin, wat gelukkig wel intact was gebleven is haar GOSC service. Op de kamer geweldig van elkaar genoten. Sensueel en verleidelijk speelt ze het liefdesspel met je. Een topper en haar titel waardig.
Later op de avond ook nog van de binnen sauna gebruik gemaakt. Je kunt die flink warm zetten middels het controle paneeltje.
Ik had dat sauna rondje niet goed getimed, want toen ik erna een hapje wilde gaan eten, bleek het restaurant net om 21:00 gesloten al gesloten te zijn.
Dan maar even in de kino een dutje proberen te doen. Dat lukte me deze keer minder goed. Merk toch wel dat ik een echte rustige mens room voor een tikkie mis.
Nog een ouwe bekende die ik tegen was gekomen is onze enige echte Partycrasher die weer es op zoek was naar hockey meisjes op de verkeerde plek. Hier tref je alleen levensgenieters en geldwolven
Gezellig even mee bijgepraat en nog zowaar een demonstratie gekregen over hoe ie de keer ervoor in de bar z'n geile kop tussen de zitkussens van een hoer propte. Ongelooflijk maar waar...
Afijn, na een mooie dag weer vertrokken voor de rit terug. Hoop een volgende keer toch nog es Adriana te treffen...