I KNOW YOU
Enige tijd geleden vernomen dat een oude bekende terug in YY is opgedoken. Een keer eerder haar gemist, omdat dinsdag meestal haar vrije dag blijkt te zijn.
Dus toen vandaag op een woensdag de gelegenheid zich voordeed, besloten om de hulp van mijn medeberen in te schakelen en te vragen of Adriana er zou zijn. En dat bleek inderdaad het geval. Bedankt voor jullie hulp! Fijn een forum waar er beren zijn die elkaar helpen
En zo rond het openingsuur aangekomen op de parking waar al aardig wat wagens stonden.
Ik was nog maar net door de deuropening gestapt toen er iemand I know you! me toe riep.
Even goed kijken, en jawel, het was Adriana herself. Mijn dag kon niet meer stuk.
Ze was samen met 2 andere dames bezig met een fotoshoot voor de club, dus een verdere begroeting zou op zich moeten laten wachten.
Ik kwam er bij betaling van het Happy Hour entree tarief van 60 ipv 70 euro pas achter dat ik alleen maar briefjes van 50 bij me had, terwijl de gangbare kamer prijs hier 70p30 is. Gelukkig kon ik ook bij de receptie wat wisselen. Dit moest wel via de automaat, wat een beetje traag werkt. Excuses aan de heren die daardoor hun borrelende zaad moesten ophouden...
Na me opgefrist en omgekleed te hebben trof ik haar met een vriendin FKK stijl aan het zwembad op een ligbankje. Gezellig even bijgekletst, want we hadden elkaar iets van 6 jaar uit het oog verloren.
Terwijl we zo zitten te kwebbelen begon ik steeds meer zin in haar te krijgen. Met de zon op haar mooi gebronsd lijfje. En als ze het zwembad uitkomt met al die glinsterende druppeltjes op d'r lichaam. Doet me denken aan een fitness meid die met en workout heeft gedaan en licht bezweet is. Het roept een dierlijk oerinstinct in me op dat ik d'r ter plekke aan het zwembad wilde pakken. M'n bakkes d'r doos vacuum zou trekken. En met m'n ruwe tong over haar genotsknopje zou likken totdat d'r honingpotje overloopt van de geiligheid recht m'n muil in, dat het overloopt en langs m'n wangen het ligbankje glibber maakt. Om vervolgens m'n harde knots in dat vochtig grotje te steken op zoek naar verborgen schatten...
Maar helaas moest een hernieuwde intieme kennismaking even op zich moeten laten wachten, want ze had een afspraakje en die bleek voor onze neus te staan. De geluksvogel, als ik me had toegegeven aan bovenstaande vunzigheden, moest ie d'r erna vast niet meer hebben, zonder een grondige scrub en chloorbeurt.
Eerlijk gezegd kwam de intermezzo me eigenlijk wel goed uit, want nu kon ik eerst even brunchen.
Ik moet zeggen, zowel de brunch als het avond eten smaakten me erg goed. Ook met toetjes en de watermeloen kwam goed uit met dit warme weer.
Yin Yang's buffet bevalt deze veelvraat momenteel het beste in NRW.
Het enige wat ik jammer vind is dat hun restaurant wat vroeg sluit met 21 uur. Maar de club gaat doordeweeks om 23 uur ook vroeg dicht.
Enfin, lekker uitbuiken en van het zonnetje genietend op een ligbanken naast het zwembad zag ik Adriana op het terras aan een tafeltje ineens zwaaien. Een paar andere dames die naast me lagen reageerden echter ook op haar. Dus ik wist even niet of het voor mij of voor hen bedoeld was. Ik ging voor de zekerheid polshoogte nemen. Blijkt er een man naast haar te zitten. Shit, had ik het verkeerd begrepen? Maar ze hield haar sigaret omhoog ten teken dat ze die eerst nog zou opmaken. Kon ik me mooi even opfrissen.
En jawel hoor, niet veel later lagen we op een kamertje geweldig van elkaar te genieten. Er was echter geen airco of ventilator, alleen een deur stond open. Dus het was wel wat warm. Maar ik vind een licht transpirerende vrouw dus wel geil. Zoals in een sportschool met meiden in strakke pakjes en met wat druppeltjes van de inspanning. Of toen ze in de ochtend uit het zwembad kwam en de zon over haar natte lichte tan huidje scheen. Zonder bril zag ik geen flikker, maar de herinnering en gedachte alleen al deden me steigeren.
Enfin, na het kamertje wat wellness rondjes en bijkomen getwijfeld wat te doen. Enerzijds trekt deze Dagobear niet graag een joker kaart bij alles wat hoger is als 50p30. Aan de andere kant was er wel een leuke line up. Die ook nog een erg gevarieerd was. Van jong tot wat ouder. Van chocomauzen tot blondines. En van volslank tot slank. Sterker nog, enkele waren erg slank of misschien zelfs mager. Dat was weer te slank voor mijn smaak.
Maar Cleo en Delia pasten bijvoorbeeld wel in mijn straatje. En ook een andere roodharige jongedame waar ik de naam niet van weet (iemand enig idee?) viel wat betreft looks in de smaak, maar kon ik niet goed peilen of het wat zou worden op de kamer.
Rosa herkende me uit Samya na ruim een jaar zelfs nog. Dat wat ook een optie.
Roos waar ik in Le Grand mee op de kamer was herkende me ook. Leuk om te zien dat ze m'n presentjes zelfs bij zich had. Fijn als iets in de smaak valt.
Ook ijsbeer Den Dekker herkende me en hadden een kort praatje.
Melody en Diana (ex Babylon/SS Violetta) had ik helaas niet gezien. Heeft iemand überhaupt Violetta/Diana nog gezien. Lees er niks meer over, terwijl het een topper was...
Doch, de timing viel vandaag telkens verkeerd. Of ik was er niet aan toe. Of de gewenste dames waren niet beschikbaar. Mijn lot maar aanvaard en het verslagje van Voldemort gaan afmaken.
Al terwijl genietend van het mooie weer. Liggend in het zonnetje naast het zwembad. Of zittend in de jacuzzi kijkend naar de voorbij paraderende dames door de glazen gang die glimlachend m'n kant opkijken in het voorbij gaan. Het leek wel een soort modeshow of miss verkiezing. Volgende keer neem ik cijferbordjes mee, zodat ik ze vanuit de jacuzzi kan jureren met een cijfer
Zo rond half tien was het beduidend rustiger met dames en heren. Ik besloot er een eind aan te breien en de lange rit terug te aanvaarden. Al met al een mooie dag gehad.
Met het prachtige weer was het heel goed vertoeven op een ligbedje rond het zwembad. Echt een toegevoegde waarde die je rond de wintermaanden moet missen. Dan mis ik binnen rustige ruimtes om even te chillen en een dutje te doen.
Ik zou zeggen, geniet ervan zolang het kan!