Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een heel gekke vraag, is er een plek waar je rustig kan bellen en wat werk kan doen?
Nee. Mobiele telefoons zijn in YinYang streng verboden. Als je voor nood een telefoontje moet plegen, dan kan dat buiten voor de ingang.
Ik ben sinds de heropening iedere maand wel in YY geweest. Wat wandelaar5 zegt klopt niet. Telefoon gebruik in de club word niet gewaardeerd. Op het terras buiten is men al wat losser. Bij de receptie is het geen enkel probleem om te telefoneren. Je kunt ook bij de kleedruimte even naar buiten voor een belletje.

Och ik was gisteren in Sharks ook streng verboden een telefoon in de club mee te nemen.
En een dame lag er minuten lang mee aan het zwembad, ik vind het sowieso niet meer van deze tijd overal een telefoon in een club te verbieden.

Maar heel eerlijk ook ik mis die oude mens room van de YY weleens, het was een prachtige ruimte om je even terug te trekken.
En ideaal voor heren die ook weleens even op hun smartphone of tablet moeten zijn of zelfs werken.
Maar helaas is de mens room inmiddels een ladies only room geworden, je ziet hoe de tijden veranderen, in het nadeel van de heren dus...

Terug
Bovenaan Onderaan