Johnny Walk
Forumfiel
Hebben de dames geen vaste prijzen meer voor 30 en 60 min zoals het vroeger was?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas niet. Het bordje met de maximum prijs in de kleedkamer is vervangen door een bordje waar op staat dat de meeste dames €70/30 minuten hanteren, maar dat ze er vrij in zijn en dat je vóór elke kamer dus een prijs af moet spreken.Hebben de dames geen vaste prijzen meer voor 30 en 60 min zoals het vroeger was?
Je kreeg een oneerlijk antwoord van iemand die een andere club promoot. Als dezelfde vraag gesteld zou zijn in dat club topic zou je als antwoord hebben gekregen dat de dames in die club zelfstandig zijn en zelf hun prijzen mogen bepalen maar dat de meeste dames onderling een overeenkomst hebben wat die prijs dan moet zijn.Hebben de dames geen vaste prijzen meer voor 30 en 60 min zoals het vroeger was?
Lees even wat recensies zou ik zeggen. De prijzen die daar genoemd worden zijn nog steeds gangbaar.VRaag blijft wat is de priis voor welke sex?
Je hebt gelijk. Hahaha.Waarom twijfel je zo? Gewoon erheen gaan en ervaar het zelf. Dan weet je of het wat voor je is.
Ze houden gewoon de tijd bij en als je te lang bent gebleven wanneer je de sleutel inlevert, dan moet je bijbetalen.Je hebt gelijk. Hahaha.
Voor alles is de eerste keer.
€400 budget is genoeg voor middagje?
Hoe houden ze die 3 uur sessie in de gaten als ik daar voor ga? Veel langer redt ik toch niet. Moet nog terug rijden naar het hoge noorden
De jacuzzi's op het terras zijn weg. In het nieuwe wellness gedeelte is een jacuzzi, een stoomcabine en er zijn ligbedjes.Hier wordt gesproken van een nieuw wellnes gedeelte. Wat is er dan bij gekomen ? Vindt er nergens iets van terug.
Ik heb weet van de sauna buiten en een kleintje binnen en de 2 jacuzzis op het terras.
Inkom 60€ (voor een bepaald uur krijg je korting, ik geloof 13 uur)Was je veel kwijt als totaalsom?
Majestic is wel een populaire donkere dame maar zeker wel te vangen. Goede service ook.Ik twijfel enorm om het te bezoeken. Ene kant klinkt het als walhalla,
Lekker in je badjas en slippers tussen bier, hapjes en schaars geklede dames kijken of er een klik is en dan financieel afstemmen.
Aan de andere kant ben ik dan weer bang tussen allemaal haantjes te zitten en dan telkens de leukste dames mis te lopen.
Is vrijdagmiddag bijvoorbeeld te druk?
Ik heb geen idee welke van de 2 (bedoel ik Zundert, Sixsense is te ver) ik de beste ervaring zou krijgen.
Ene kant lijkt het me super om rond te wandelen en tussen eten en hapjes door met een dame te kameren.
Maar Landhuisje ziet er ook super uit en de (bewerkte? In hoeverre?) foto's laten behoorlijk aantrekkelijke dames zien.
YingYang , zijn de donkere dames altijd bezet? Daar heb ik een zwak voor namelijk. En daarna Aziatische.
Helaas. Door omstandigheden ben ik vrijdagmiddag in staat om mezelf te verwennen. Dus ik sta voor keuzes om een uurtje of 2 a 3 een dame voor plezier te zoeken.
Toevallig zit ik in Brabant voor werk en ben vrijdagmiddag onverwachts vrij. Wordt pas weer laat in de avond thuis verwacht
Zal de eerste keer in maanden zijn zodoende zocht ik naar wat plekjes rondom Eindhoven.
Heb ooit wel eens ramen bezocht maar was niet veel toen. Qua plek enzo.
Maar thanks.
Neen die hebben ze niet maar je mag die wel meebrengen.En mag je eigen condooms mee nemen.?
Zonder latex. Ik krijg daar uitslag van.
Ik koop dan een nieuw dicht doosje voor daar ter plekke openen.
Of hebben ze die daar?
En YY is ook luxer, mooiere kamers en minder wachttijden, mooiere tuin, drinken uit echte glazen.Het maakt inderdaad niet veel uit welke club. Maar Roermond is voor mij stuk dichter bij. En het eten in yy vindt ik wel beter.