Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja en men zal ook personeel moeten vinden (wat ook niet meevalt in deze tijden).
De bedrijfsleider en de bar medewerker hebben ze kennelijk al gevonden. Want die vacatures zijn niet meer online.

Laten we hopen dat dit een toppertje wordt. Als het beneden bij mij begint te kriebelen dan denk ik nog weleens aan de goeie ouwe GT-tijden. Alhoewel SS een aardige alternatief is op dit moment
 
Vraag aan (vooral) de Nederlandse collega's: is er enig perspectief op heropening van YinYang in een niet al te verre toekomst? Of is het definitief einde verhaal?
Speculeren heeft geen zin. Velen hebben al foute voorspellingen gedaan. Als ze open gaan, dan zal het hier wel gemeld worden. En tot die tijd is de club dicht. Gelukkig hebben we nog een goede club in Nederland (Sixsens) en diverse alternatieven in Duitsland.
 
Las net een artikel dat er problemen waren met het openen van een bankrekening bij ING. De rechter heeft geoordeeld dat ING dit niet mag tegenhouden,. Dit was een recent bericht dus kennelijk is men bezig met een heropening.
Hopelijk gaat het zover komen!
 
Las net een artikel dat er problemen waren met het openen van een bankrekening bij ING. De rechter heeft geoordeeld dat ING dit niet mag tegenhouden,. Dit was een recent bericht dus kennelijk is men bezig met een heropening.
Hopelijk gaat het zover komen!
Van wanneer is dat bericht? Van wat ik kan vinden is van begin dit jaar.

Geloof er zelf niet meer in dat ze nog open gaan. Alle seinen staan op geoen maar toch gebeurt er niks
 
Misschien gewoon geen personeel kunnen vinden, of ze zijn geschrokken van wat ze moeten betalen als nieuwe klant bij Essent. Komend half jaar zie ik ze niet openen in ieder geval.
 
Bericht is bij nader inzien toch alweer wat ouder zie ik net. Was alweer januari dit jaar.
Een nuance bij dat bericht is dat ING inderdaad medewerking moet verlenen, maar dan wel alleen aan 'n rekening houden.

Extra faciliteiten hoeven niet verleend te worden, dus ook bv. cash afstorten niet. Wat voor YY een groot nadeel is, omdat veel daar cash gaat.

De meeste bezoekers zullen de entree niet willen pinnen.
 
Die gaan dus nooit meer als saunaclub open, logisch want bijvoorbeeld de voormalige villa vertigo wat ook opnieuw geopend is en voor een kapitaal verbouwd krijgen ze ook amper aan het draaien, en de onkosten zijn enorm voor deze zaken tegenwoordig.
Hoop voor de eigenaren van de YY dat de verzekering niet heel lastig gaat doen want het ligt er een beetje dik bovenop allemaal zullen we maar zeggen...
 
Ik ben ooit 1x in de YY geweest, in 2017 of 2018.

Kende een paar mensen die me zeiden dat ze het beter vonden dan in de SS, waar ik toen wel al vaak geweest was.

De verwachtingen waren dus redelijk hoog. Ik ben er geweest op een vrijdag of zaterdag en arriveerde er in de vooravond. Hoewel het me dus een heel goede dag leek (naar verwachting maximaal aantal dvps) en het tijdens een doorsnee periode op het jaar was (geen vakantieperiode of (orthodoxe) feestdagenperiode) viel het qua dvps ferm tegen. Er waren er nochtans meer dan genoeg aanwezig maar amper een echt knappe te bespeuren.
Zeker tov wat ik gewoon was in de SS en de saunaclubs in Duitsland (die kleiner zijn dan de YY) Ook in de rosse buurten in België en ook in Duisburg (Haus 26 aan de overkant) heb ik (héél) zelden dat probleem gehad.... Heb daarom toen slechts 1 kamergang gedaan in de YY, die gelukkig meeviel.

Maar nog méér, de sfeer vond ik heel anders (en zelfs wat grimmig) dan in de SS. Heb dit later ook gezegd aan die kennissen die de YY preferen boven de SS. Er was precies een anders soort volk/cliënteel in de YY dan in de SS. Eingelijk is het beste woord om mijn gevoel toen te verwoorden is dat ik het er louche :sneaky: vond.

Dat kan natuurlijk een momentopname geweest zijn. Maar nooit in de SS en ook geen enkele keer in elke andere saunaclub die ik in Duitsland gedaan heb (zoals de GT, LR en LL) heb ik nooit die mindere sfeer ondervonden en ben ik wel verschillende keren geweest. Dus hoe het allemaal verlopen is met de YY en nu weer die brand... == mijn gevoel dat het er een louche bedoening was.

Dat gevoel heb ik nooit ergens anders (SS, GT, LR,...) gehad terwijl ik wel wat gewoon ben 's nachts in de rosse buurten (hoe dieper in de nacht, hoe ... het volk) in België en waar het tegenwoordig zeker niet 'slim' meer is om in de A-straat in Brussel 's nachts rond te lopen, wat ik jarenlang wel gedaan heb.
 
Ik ben ooit 1x in de YY geweest, in 2017 of 2018.

Kende een paar mensen die me zeiden dat ze het beter vonden dan in de SS, waar ik toen wel al vaak geweest was.

De verwachtingen waren dus redelijk hoog. Ik ben er geweest op een vrijdag of zaterdag en arriveerde er in de vooravond. Hoewel het me dus een heel goede dag leek (naar verwachting maximaal aantal dvps) en het tijdens een doorsnee periode op het jaar was (geen vakantieperiode of (orthodoxe) feestdagenperiode) viel het qua dvps ferm tegen. Er waren er nochtans meer dan genoeg aanwezig maar amper een echt knappe te bespeuren.
Zeker tov wat ik gewoon was in de SS en de saunaclubs in Duitsland (die kleiner zijn dan de YY) Ook in de rosse buurten in België en ook in Duisburg (Haus 26 aan de overkant) heb ik (héél) zelden dat probleem gehad.... Heb daarom toen slechts 1 kamergang gedaan in de YY, die gelukkig meeviel.

Maar nog méér, de sfeer vond ik heel anders (en zelfs wat grimmig) dan in de SS. Heb dit later ook gezegd aan die kennissen die de YY preferen boven de SS. Er was precies een anders soort volk/cliënteel in de YY dan in de SS. Eingelijk is het beste woord om mijn gevoel toen te verwoorden is dat ik het er louche :sneaky:vond.

Dat kan natuurlijk een momentopname geweest zijn. Maar nooit in de SS en ook geen enkele keer in elke andere saunaclub die ik in Duitsland gedaan heb (zoals de GT, LR en LL) heb ik nooit die mindere sfeer ondervonden en ben ik wel verschillende keren geweest. Dus hoe het allemaal verlopen is met de YY en nu weer die brand... == mijn gevoel dat het er een louche bedoening was.

Dat gevoel heb ik nooit ergens anders (SS, GT, LR,...) gehad terwijl ik wel wat gewoon ben 's nachts in de rosse buurten (hoe dieper in de nacht, hoe ... het volk) in België en waar het tegenwoordig zeker niet 'slim' meer is om in de A-straat in Brussel 's nachts rond te lopen, wat ik jarenlang wel gedaan heb.
Wat betreft je gevoel over de brand en louche bedoeling ben ik het volkomen met je eens. Ik zelf ben in het verleden (kapitaalvernietiging) vaak bij de clubs geweest.

Dat GoldenTime afgebrand is stond ik niet van te kijken (er werd geen vergunning meer afgegeven met de brand als gevolg).
Dat ik enkele dagen geleden lees lees dat YingYang is afgebrand (daar werd ook geen vergunning meer afgegeven) stond ik dan ook niet van te kijken. Klinkt raar maar (wie ben ik) keur het niet goed maar ergens snap ik het wel.

Herinneringen zijn voor eeuwig.
 
De Limburger
Brand in voormalige erotische saunaclub Yin Yang werd aangestoken

Roermond - De brand die flinke schade veroorzaakte aan de voormalige saunaclub Yin Yang vorige maand, was aangestoken. Dat laat de politie weten.
Rob Dieleman
Vrijdag 14 april 2023 om 14:44
In de nacht van vrijdag 17 op zaterdag 18 maart verwoestte een brand een gedeelte van Yin Yang. Een serre aan de achterzijde van de voormalige erotische saunaclub aan de Heinsbergerweg moest als verloren worden beschouwd en mogelijk zou bluswater en rook ook voor schade hebben gezorgd, liet de brandweer destijds weten. De brand die dat veroorzaakte was aangestoken, geeft de politie nu aan.

Lees ook: Brand onder controle, maar voormalige saunaclub Yin Yang voor groot deel verwoest

'Geruime tijd'
Meer wil de politie niet loslaten over de zaak, laat een woordvoerster weten. "We zijn bezig met het onderzoek." Lex Berndsen, advocaat van pandeigenaar Chris Schoemakers, laat weten eveneens terughoudend te zijn met het delen van informatie. "Zo lang het onderzoek loopt, kunnen wij er niets over zeggen." De advocaat denkt dat het nog wel 'geruime tijd' kan gaan duren voordat het onderzoek wordt afgerond en er meer bekend wordt gemaakt.

Yin Yang is al een paar jaar dicht vanwege een drugsvondst en het verlopen van de exploitatievergunning.
 
Er is geen alternatief voor YY, toch niet in NL.
Nooit geweest maar ik begreep dat het een prachtige clubs was en goed voor de dames, maar dat deze blijkbaar ten onder is gegaan aan de ongure types die er kwamen. Sixsens is niet zo mooi als YY en kan ern opknapbeurt gebruiken maar ik heb niet veel gekke dingen gezien daar, de sfeer is goed en de dames bieden goede service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan