WHEM Yiyi Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja lijkt me ook meer op een Aziatische van China ??makelij. Maar op haar profiel staat dat ze van Spanje? Is raar ? e?ongeschoren vindt ik trouwens wel iets hebben. Staat toch wel vindt ik met mooie string op haar profiel maar de rest van haar lingerie is idd maar povertjes. Heb haar al een string doorgestuurd dat ik wel geil vindt en ze heeft gezegd erzo ongeveer een te hebben liggen in hare longer boetiek ??. Zou er ook wel eens op willen zitten en der vooral ook in ?? lijkt me heel mooi meisje en misschien is het wel eens de moeite? Staat op mijn lijstje maar eerst nog in Gent geraken ?
 
Hey chiwi
Ja je kan idd afpingen bij haar heb er al gevraagd of ik mag gaan voor 50 euro en 20 min en ze heeft toegestemd als ik wil in plaats van 60 euro en 15 min. Heb ook al de locatie meegekregen waar ze zich ergens bevind en moet zeggen tlijkt meer op een kraakpand dan wat anders, ziet er erg afgeleerd uit alleszins, heb al eens gekeken op Google maps. Betwijfel dan ook of den (date) ook wel zal meevallen. Meestal als ze zich in zo'n pand bevinden dan is de service meestal ook niet veel soeps ?
 
Hey chiwi
Ja je kan idd afpingen bij haar heb er al gevraagd of ik mag gaan voor 50 euro en 20 min en ze heeft toegestemd als ik wil in plaats van 60 euro en 15 min. Heb ook al de locatie meegekregen waar ze zich ergens bevind en moet zeggen tlijkt meer op een kraakpand dan wat anders, ziet er erg afgeleerd uit alleszins, heb al eens gekeken op Google maps. Betwijfel dan ook of den (date) ook wel zal meevallen. Meestal als ze zich in zo'n pand bevinden dan is de service meestal ook niet veel soeps ?
Als de prijsjes zakken zakt ook de service ,dus niet komen klagen nadien ,wat maakt nu die 5 minuten ,na klaarkomen toch inpakken ??
 
Heb de dame in kwestie gezien ben het weer afgetrapt int echt toch geene vette heb voorlopig nog iemand gevonden jong die zal ik wel eens delen ma nu nog niet want ze is nog niet te bekend
 
Idd een van de vele voorkomende problemen eenmaal je privé gaat ook al paar keer zo gevaren dat als je toekomt op het adres het iemand anders is dan op de fotos jammer. Als je er klaar voor bent dan mag je de dame die je wil bespreken alle tijde er op zetten
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan