Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is er anno 2023 zo gek aan pinnen? Zijn zat plekken waar je niet eens meer met contant geld kunt betalen. Dat er nu nog bedrijven zijn die de mogelijkheid niet aanbieden vind ik bizar. Een van de voorbeelden waarom Yu&Mi mijn inziens in veel opzichten een gedateerde indruk maakt.
Moest zelfs verboden worden. Lach me elke keer suf als er een storing is. Kunnen ze niet eens betalen. Echt lachwekkend
 
Moest zelfs verboden worden. Lach me elke keer suf als er een storing is. Kunnen ze niet eens betalen. Echt lachwekkend

Minder last van gehad dan van pinautomaten die niet werkten waardoor ik in allerijl op zoek moest naar een andere, soms behoorlijk uit de buurt. Ik zeg overigens niet dat cash verboden moet worden, maar wat is er mis met het aanbieden van beide opties? Het is 2023 Yu & Mi, geen 1965.
 
Gisteren bij yumi geweest en ik vind het wel awkward dat je samen met andere bezoekers moet wachten, zonder enige privacy. Dat is bij MW wel wat beter geregeld.
Dan bedoel je specifiek MW Eindhoven? Mogelijk is dat de uitzondering. In meerdere MW filialen tref je ook andere wachtenden. Zelfs na verbouwing heeft men dat onveranderd gelaten.
 
Laatst bewerkt:
Ik was bij haar een paar maanden geleden.
Ik vond haar massage best goed en gleed lekker over me heen met haar volle gwicht (wat ik altijd prettig vind). Ik heb eingelijk niet om extra's gevraagd want dat doe ik niet bij de eerste ontmoeting maar ik denk dat ik voor de extra's nog wel een keer terug ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan